پاورپوینت شناخت فضای شهری شهر دزفول

دانلود پاورپوینت شناخت فضای شهری شهر دزفول 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

موقعیت جغرافیایی شهر دزفول
شهر دزفول جزء استان خوزستان ودر جنوب غربي ايران واقع ميباشد.شهرستان دزفول با مساحت۴۷۶۲ كيلومتر مربع شمالي ترين شهرستان استان خوزستان محسوب مي شود و از لحاظ وسعت دومين شهر بعد از اهواز دراستان مي باشد كه از سمت شمال به استان لرستان و از سمت شرق به شهرستان مسجد سليمان و از شمال غربي به شهرستان انديمشك واز جنوب به شهرستان شوشتر و از سمت غرب به شهرستان شوش محدود مي گردد.
این شهر در ۷۲۱ کیلومتری تهران و ۱۵۵ کیلومتری اهواز و در۳۰۰ کیلومتری دریا و دارای ۱۴۳ متر ارتفاع قرار دارد.ز لحاظ وسعت دومین شهر بعد از اهواز در استان می‌باشد که از سمت شمال به استان لرستان و از سمت شرق به شهرستان مسجد سلیمان و استان چهار محال بختیاری واز شمال غربی به شهرستان اندیمشک و از جنوب به شهرستان شوشتر و اهواز و از سمت غرب به شهرستان شوش محدود می‌گردد.
جهت وزش باد ها در دزفول
جهت و سرعت وزش باد در چگونگي تهويه طبيعي و دماي داخلي يك ساختمان و در نتيجه آسايش ساكنين آن تاثير مي گذارد ، جهت باد غالب در شهرستان دزفول از سمت جنوب غربي است .
معدل هوا در اطلاعات آماري نشان مي دهد كه دي ماه سردترين ماه سال و مرداد ماه گرمترين ماه سال است. بارندگي آن در فصل سرد ريزش مي كند و تابستان آن گرم و بدون باران است .
رطوبت هوا در دزفول
رطوبت هوا در شهرستان دزفول نسبت به سایر شهرها با تغییرات بیشتری همراه است.
متوسط رطوبت در زمستان بین ۳۵ تا ۶۰ درصد و در تابستان بین ۱۵ تا ۳۰ درصد است حد اکثر متوسط رطوبت در شهرستان دزفول برابر ۹۵ و حد اقل آن ۱۴ درصد در سالهای گذشته بوده است …

مــشــخــصـاتِ فـایــل :
 
– این فایل با فرمت Power Point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
 تعداد اسلایدها : 21
– قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی
– این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه اسلایدهای آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت شناخت فضای شهری شهر دزفول ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

فضای شهری شهر دزفول, دانلود پاورپوینت فضای شهری شهر دزفول, پاورپوینت در مورد فضای شهری شهر دزفول, تحقیق فضای شهری شهر دزفول, پاورپوینت درباره فضای شهری شهر دزفول, پاورپوینت راجع به فضای شهری شهر دزفول, پاورپوینت آماده فضای شهری شهر دزفول, تحقیق در مو,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر