پروپوزال رشته عمران

دانلود پروپوزال رشته عمران 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال عمران 
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته عمران ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق 
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …
در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
تعريف مساله، اهداف، و سوالات تحقيق :
بتن يك ماده تركيبي شامل دو فاز سنگدانه و ماتريس ملاتي پيوسته است. فاز ملاتي به تنهايي از مخلوط چسب سيمان  و ذرات سنگدانه كوچكتر تشکيل مي شود. به همين دليل رفتار فيزيكي اين ماده پيچيده  بوده و ماهيت آن بر اساس ساختار مواد تركيبي تعيين مي گردد. از عوامل موثر مي توان  نسبت آب به -سيمان، نسبت سيمان به  سنگدانه، شكل  دانه ها، اندازه ي آنها و نوع سيمان مصرفي را نام برد. اما به صورت معمول در چهارچوب مکانيک محيط پيوسته رفتار بتن در شروع بارگذاري، همسانگرد فرض مي شود. بتن تحت شرايط معمول ماده اي شكننده محسوب مي گردد که رفتار  تنش-كرنش آن متاثر از رشد تركهاي ريز و درشت در ساختار آن است. بايد در نظر داشت که درصد قابل توجهي از اين ترکها در سطح مشترك بين سنگدانه ها و ملات تشکيل مي شود كه به آنها ترک تماسي مي گويند. تحت عملكرد بارها، تركهاي ريز بيشتري درسطح مشترك سنگدانه ها و ملات که در اين مجموعه ضعيفترين پيوند محسوب می شود ايجاد می-گردد. گسترش اين تركها در ابتدا غير قابل رويت است، اما به تدريج  با افزايش ميزان بارهاي خارجي قابل رويت شده و در ايجاد رفتار غيرخطي تنش-كرنش بتن شركت مي كنند. بتن در فشار از استحکام خوبی برخوردار است که از دلايل آن مي توان به تحمل فشار توسط سنگدانه ها اشاره نمود. بايد توجه داشت که سنگدانه ها رفتار سخت تری نسبت به ملات داشته و رفتار آنها در طول بارگذاری کاملا ارتجاعی و بدون خرد شدگی فرض می گردد. بر خلاف فشار، تحت بارهاي کششي، به دليل پايين بودن مقاومت کششي ملات سيمان که متصل کننده سنگدانه ها به يکديگر است، بتن مقاومت کششي چنداني ندارد. بررسي وضعيت رفتاری يک ماده تحت بارگذاری وارده در فضای سه بعدی تنش به صورت سطح تسليم نمايش داده مي شود. وضعيتی از ترکيب تنش ها که ماده را به حد تسليم می رساند، به صورت يک نقطه در فضای سه بعدی تنش ها نمايش داده می شود که مجموعه ای از اين نقاط، سطح تسليم اوليه ماده را شکل می دهند. وضعيتی از ترکيب تنش که داخل سطح تسليم باشد، نمايانگر ارتجاعی ماندن ماده بوده و زمانی که ترکيب تنش ها به صورت نقطه ای روی اين سطح باشد ماده به حالت تسليم رسيده است. پس از رسيدن ماده به تسليم بسته به رفتار ماده (قانون سخت شوندگي) سطح تسليم اوليه عوض شده و ماده وارد رفتارخميری مي گردد. شروع خرابی نيز در آغاز شکل گيری رفتار خميری است به طوری که هر چه تحت بارگذاری وارده کرنش خميری افزوده گردد ميزان خرابی نمونه نيز افزايش می يابد. خرابی تابعی از کرنش خميری بوده و در نتيجه در يک مدل خميری- خسارت رفتار نهايي تحت تاثير هر دو عامل تعيين می گردد. در ميان مدلهای مختلف در ادبيات فنی، مدل خميری- خسارت ارائه شده توسط لی و فن وس با تلفيق يک مدل خميری با قانون جريان غيروابسته و مدل خسارت از نوع اسکالر قابليت مناسبی برای پيش بينی رفتار موادی مانند بتن  ارائه می نمايد. در اين پايان نامه بر آن هستيم با استفاده از اين مدل خميری- خسارت برای بخش سيمانی بين دانه ها و ارتجاعی فرض نمودن دانه اثر متغيرهای هندسی مانند توزيع دانه ها، منحنی دانه بندی دانه ها و … و متغيرهای مکانيکی مانند رفتار ملات سيمانی را بر نيروهای انتقالی در بين ملات و دانه، دانه ها با يکديگر، محلهای تشکيل ترک و … مورد بررسی قرار دهيم.
توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته عمران ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته عمران , پروپوزال آماده عمران , دانلود پروپوزال آماده عمران , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد عمران , پاورپوینت پروپوزال عمران , پروپوزال عمران , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته عمران , دانلود پروپوزال عمران , پر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر