پروپوزال رشته زیست شناسی گیاهی گرايش سلولی و تکوینی

دانلود پروپوزال رشته زیست شناسی گیاهی گرايش سلولی و تکوینی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال زیست شناسی گیاهی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته زیست شناسی گیاهی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
1-    بيان مساله « تشريح ابعاد ، حدود مساله، معرفي دقيق مساله، بيان جنبه‌هاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوط به پرسش‌هاي تحقيق»
علف پرستو((Cynancum acutum L.)) گیاهی چندساله از تيره استبرق( Asclepiadaceae) با ريشه اي قوي و ساقه اي بالارونده با شيرابه اي سفيدرنگ است.  این گیاه یکی از علف های هرز غیر بومی و مهاجر مزارع و باغات کشور است. از ویژگی های این گیاه داشتن رشد سریع، تولید تعداد زیادی دانه زایا، مقاوم به تنش های خشکی و شوری و توانایی زندگی در خاک های فقر است.  این توانایی ها نشان می دهد که احتمالا این گیاه یک مخزن ژنی مناسب برای تحقیقات بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک است. یکی از اولین گام های وارد شدن به عرصه بیوتکنولوژی گیاهان، بررسی پاسخ آن ها به کشت درون شیشه با تیمارهای هورمونی مختلف برای به دست آوردن کالوس، گیاه و کشت سلول، پروتوپلاست و تراریختی ژنی است. در این پژوهش اولین گام در بیوتکنولوژی گیاهی، با کشت دانه علف پرستو در تیمارهای هورمونی مختلف و بررسی پاسخ گیاه برداشته می شود. علاوه بر آنچه گفته شد گیاه شاید منبعی غنی از ترکیبات آنتی اکسیدان باشد که برای جلوگیری و درمان برخی از بیماری ها، قابل استفاده هستند. به همین جهت در این پژوهش بخشی از کار به تهیه عصاره های استنی، الکلی و آبی شاخساره علف پرستو و بررسی فعالیت آنتی اکسیدانی آن ها، اختصاص داده شده است. بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که علف پرستو باعث خشک شدن برخی از  گیاهان مجاورش شده و  شیرابه آن برای انسان سمی است. این ویژگی نشان دهنده اثر دگرآسیبی این گیاه بر موجودات دیگر است. با امتحان و احتساب اطمینان از اثر این گیاه بر جوانه زنی دانه و رشد دانه رست برخی از علف های هرز مزارع مختلف مثل منداب می توان اقدام به تولید علف کش ارگانیک از این گیاه نمود که در این پژوهش به مطالعه اثر دگرآسیبی عصاره های این گیاه بر جوانه زنی و رشد دانه رست منداب و گندم پرداخته می شود.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته زیست شناسی گیاهی گرايش سلولی و تکوینی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته زیست شناسی گیاهی , پروپوزال آماده زیست شناسی گیاهی ,,دانلود پروپوزال آماده زیست شناسی گیاهی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد زیست شناسی گیاهی , پاورپوینت پروپوزال زیست شناسی گیاهی , پروپوزال زیست شناسی گیاهی , رایگان , روش,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر