پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرايش بین الملل

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرايش بین الملل 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال مدیریت بازرگانی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت بازرگانی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مساله (تشريح ابعاد، حدود مساله، معرفي دقيق مساله، بيان جنبه¬هاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوط به پرسش¬هاي تحقيق، منظور تحقيق)
دهه¬های اخیر به دلیل جهانی شدن و رقابت در کسب‌وکارها از دهه¬های قبل متمایز شده است. وجود رقابت سنگین در بازارهای داخلی و چشم‌اندازهای جذاب و بکر در بازارهای منطقه¬ای و فرا منطقه‌ای شرکت¬ها را (چه بزرگ و چه کوچک یا متوسط) به حضوری فعال¬تر در عرصه¬های بین¬المللی در قالب¬های گوناگون ترغیب می¬نماید. صادرات یکی از راه¬هایی است که بیش‌ترین کاربرد را در بین¬المللی شدن شرکت¬ها داشته و شرکت¬ها قادرند تا با شناسایی پتانسیل¬های بازارهای خارجی، محصول خود را در بازارها عرضه و به سودی بیش از سود حاصل از ارائه محصول در بازارهای داخلی دست یابند ( مورگان  و همکاران، 2004). صنعت پتروشيمي از صنايع مادر و اشتغال‌زا است كه به‌عنوان تغذيه‌كننده ساير بخش‌هاي صنعت مي‌تواند به‌عنوان موتور حركت اقتصاد كشورهاي در حال توسعه نقش اساسي را در این زمینه ايفا نماید. صادرات محصولات پتروشیمی ایران در طول یک دهه اخیر روند رو به رشدی داشته و توانسته سهمی 4.2 درصدی از بازار صادراتی محصولات پتروشیمی را در اختیار داشته باشد (روزنامه دنیای اقتصاد، مرداد 1393). با این وجود به دلیل پتانسیل¬های بالای این صنعت، هنوز جای رشد بالایی برای آن متصور بوده و می¬توان امیدوار بود که این سهم در آینده افزایش پیدا نماید.در این راستا، پژوهش حاضر تلاش دارد تا با توجه به اهمیت این صنعت در اقتصاد کشور ایران به بررسی تأثیر دو مقوله مهم بر امر صادرات یعنی قابلیت¬های پویای شرکت و قیمت‌گذاری صادراتی بپردازد. به واقع قابلیت¬های پویای یک شرکت فعال در عرصه صادرات به‌عنوان عاملی اثرگذار بر نحوه قیمت‌گذاری و عملکرد صادراتی به‌خصوص در محیط¬های پر تغییر و پیچیده (پرانگ و وردیر ، 2011) به‌عنوان مبنای پژوهش حاضر قرار گرفته و تلاش می¬شود تا روابط میان ابعاد آن و قیمت¬گذاری صادراتی و عملکرد صادراتی شناسایی گردد. همچنین در این پژوهش، رابطه قیمت‌گذاری محصولات صادراتی به‌عنوان عامل رقابتی مهم در بازارهای بین¬المللی بر عملکرد شرکت¬های صادراتی بررسی خواهد شد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت بازرگانی گرايش بین الملل ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی , پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی , دانلود پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت بازرگانی , پروپوزال مدیریت بازرگانی , رایگان , روش تحقیق , پروپو,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر