پروپوزال رشته بازرگانی گرايش مدیریت تحول

دانلود پروپوزال رشته بازرگانی گرايش مدیریت تحول 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته بازرگانی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته بازرگانی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مساله (تشريح ابعاد، حدود مساله، معرفي دقيق مساله، بيان جنبه¬هاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوط به پرسش¬هاي تحقيق، منظور تحقيق):
در سازمان هایی با تعداد بسیار زیاد ارباب رجوع و بار کاری زیاد کارکنان، تقسیم وظیفه، مشخص کردن شرح وظایف به طور رسمی و به طور کلی روتین نمودن فعالیت ها، راه حلی است که بوروکراسی سازمانی ارائه می دهد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین نیز، از این قاعده مستثنی نیست. سازماندهی بر مبنای وظیفه (واحدهای مالی، دانشجویی، آموزش و غیره) و تعیین شرح وظیفه برای هر کدام از کارکنان، آنها را به کارکنانی متخصص در امور مربوط به خود تبدیل نموده است که فقط پاسخگوی مسئولیت ها و وظایف محدود و باریک خود خواهند بود. ماشینی شدن فعالیت ها، به نظر به سازمان روحیه ماشینی می بخشد.
اما توقعات و انتظارات روز افزون و در حال تغییر مشتری، کارکنانی را می طلبد که فراتر از وظیفه و نقش تعیین شده در شرح شغل شان عمل کنند و در ارزش آفرینی در سیستم پویای رقابتی کسب و کار فعالانه نقش ایفا نمایند و به عبارتی دیگر به یک شهروند سازمانی تبدیل شوند (2001 Coopman,: عباسپور، 1385). رفتار شهروندی سازمانی شامل گستره ای از رفتارهای سازمانی همانند پذیرش و اتخاذ مسئولیت اضافی (فراتر از وظایف تعیین شده)، تبعیت از قوانین و رویه های سازمانی، ایجاد و توسعه نگرش مثبت، و تحمل عدم رضایت شغلی و مشکلات سازمانی است (2014 Ahmadi et,). طبق تئوری های سازمانی، رفتارهای شهروندی سازمانی منجربه اثربخشی و کارائی از طریق توسعه منابع سازمانی می شود (غلامحسینی و همکاران، 2009). بعلاوه رفتار شهروندی سازمانی، منجربه افزایش کیفیت خدمات، افزایش تمایل به همکاری، افزایش رضایت اربابان رجوع و غیره می شود.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته بازرگانی گرايش مدیریت تحول ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته بازرگانی , پروپوزال آماده بازرگانی , دانلود پروپوزال آماده رشته بازرگانی , نمونه پروپوزال آماده برای رشته بازرگانی , پاورپوینت پروپوزال بازرگانی , پروپوزال بازرگانی , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته بازرگانی , دانلود پر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر