دانلود تحقیق راههاي تشويق دانش آموزان برای یادگیری درس زبان انگلیسی
درج شده در دسته بندی و برچسب عمومی » آموزشی
مقدمه
تعريف و طرح مسئله
جمع آوري اطلاعات
انتخاب راه حل موقتي
اجراي عمل انجام شده
نتيجه گيري
توصيه هاي تقويت عزت نفس
منابع
مقدمه:
با نگاهي گذرا به تاريخ زندگي انسان در خواهيم يافت كه انسان ها با توانايي ها و قابليت هاي مختلفي خلق شده اند و اين استعدادها مي تواند بروز كند زماني كه زمينه ي رشد آن فراهم شده باشد.
به عنوان مثال: يادگيري زباني غير از زبان مادري و آن هم يادگيري زبان انگليسي كه به عنوان زبان بين المللي است مي تواند زمينه ي پيشرفت در مسايل گوناگون را ميسر ساخته و راه رسيدن به اهداف را هموارتر سازد.
حال جاي سؤال است كه آيا اين زمينه ي رشد در كشور ما كه يكي از كشورهاي مدعي پيشرفت در قرن اخير است فراهم شده است يا خير؟ و اگر فراهم شده است به چه اندازه؟
در پاسخ به سؤالات فوق مي توان گفت كه زمينه ي يادگيري زبان انگليسي در ايران فراهم شده است ولي هنوز كافي نيست. چرا كه با گنجاندن چند ساعت درس و يك كتاب ان هم در مقاطع راهنمايي و بالاتر نمي توان دانش آموزان و حتي اولياء آنها را با اهميت يادگيري اين زبان آشنا ساخت و چه بسا باعث فراهم آمدن مشكلات زيادي براي آنها نيز شده است، چرا كه اكثر دانش آموزان آن را فقط به عنوان يك درس مثل ساير دروس در نظر گرفته و فقط به كسب نمره ي قبولي يعني نمره 10 اكتفا مي كنند. كه اين امر نيز در حال حاضر در مدارس به راحتي اتفاق مي افتد و با چندين مرتبه امتحان در سال و در صورت عدم كسب نمره 10 استفاده از ماده 18 دانش آموز قبول و به پايه و مقطع بالاتر صعود مي كند و مشكلات جديد و بيشتر براي خود، اوليا و معلمين مقاطع بالاتر فراهم مي آورد.
حال اين سؤال پيش مي آيد كه آيا با توجه به مؤثر بودن اين درس در زندگي آيا همين شيوه و به همين اندازه كافي است يا خير؟ كه جواب را به كارشناسان و دست اندركاران واگذار مي كنيم.
تعريف و طرح مسئله:
مهمترين مسئله اي كه اينجانب تاكنون با آن برخورد داشته ام اين است كه چه تمهيدات و كارهايي مي توان انجام داد تا دانش آموزان را بتوان به يادگيري درس زبان انگليسي حداقل در حد خواندن و نوشتن علاقه مند كرد.
چگونه است كه دانش آموزان مقاطع بالاتر و حتي كاركنان و خيلي از اقشار جامعه كه چند ساعتي در هفته درس زبان انگليسي خوانده اند ولي هم اكنون حتي از خواندن و يا نوشتن يك عبارت خيلي ساده و پيش پا افتاده عاجز مي باشند. اين در حالي است كه از همان درس نمره ي قبولي گرفته و به مقاطع بالاتر راه پيدا كرده اند.
جهت دیدن جزئیات بیشتر روی ” تحقیق راههاي تشويق دانش آموزان برای یادگیری درس زبان انگلیسی ” و جهت
پرداخت و دریافت فایل ” کلیک کنید.
تحقیق تشويق دانش آموزان برای یادگیری درس زبان انگلیسی, دانلود تحقیق در مورد تشويق دانش آموزان برای یادگیری درس زبان انگلیسی, مقاله در مورد تشويق دانش آموزان برای یادگیری درس زبان انگلیسی, تحقیق آماده در مورد تشويق دانش آموزان برای یادگیری درس زبان,,,
فایل های مرتبط:
- تحقیق در مورد مدرسه هوشمند رهبري و هدايت كلاس
- تحقیق بررسی عوامل موثر در یادگیری زبان انگلیسی
- اقدام پژوهی گزارش تخصصی بررسی اختلال یادگیری املاء در دانش آموزان کلاس اول
- نمونه پروپوزال دکتری روانشناسی
- فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق روش يادگيري در حد تسلط
- تحقیق بررسی با موضوع یادگیری و حافظه
- اقدام پژوهی چگونه توانستم با شناسایی علل کم تحرکی دانش آموزان به بهبود وضعیت فیزیکی آنها دست یابم؟
- فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
- پاورپوینت آموزش دانش آموزان دارای نیاز ویژه
- پاورپوینت روش ها و فرایندهای نوین یاددهی یادگیری
- اقدام پژوهی عادت دادن دانش آموزان به رعایت نکات بهداشتی در محیط مدرسه
- پاورپوینت اختلالات یادگیری
- پاورپوینت ناتوانی ویژه یادگیری
- اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی را برای دانش آموزان شیرین و قابل فهم کنم؟
- پاورپوینت درس دوم جغرافیای ایران پایه دهم
- فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مؤلفه ها و نظریه های سبک های شناختی تعریف یادگیری
- پاورپوینت درسنامه درس تفکر و سبک زندگی
- تحقیق تاثير فناوري اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسي دانش آموزان
- فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و نظریه های استرس تحصیلی دانش آموزان
- پاورپوینت مطالعه و یادگیری