پروپوزال رشته آموزش بهداشت

دانلود پروپوزال رشته آموزش بهداشت 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته آموزش بهداشت
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته آموزش بهداشت ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
شیوع رفتار های مخاطره آمیز سلامت در نوجوانان یک نگرانی سلامت به حساب می آید . رفتارهای پرخطر ، رفتاری است که مضرات و آسیب هایی را به سلامت فرد وارد میکند که این صدمات شامل مصرف مواد مخدر ، مصرف الکل ، خشونت و پرخاشگری ، رابطه جنسی محافظت نشده ، تغذیه نادرست و عدم تحرک فیزیکی  میباشد.[1] عوامل متعددی مانند ژنتیک، وضعیت اقتصادی خانواده ،وضعیت اجتماعی  وسایر موارد در شکل گیری رفتارهای پرخطر نقش دارد . اما به نظر میرسد که عوامل محیطی میتواند از تعیین کننده های روند شکل گیری و موثر بر میزان شیوع رفتارهای پرخطر در جوامع گوناگون باشد. رفتار های پرخطر مسیر تمرکز مراقبت های بهداشتی را درمناطق گوناگون مشخص میکند و نشان داده شده که 25% از موارد جدید شناخته شده ایدز و عفونت های منتقله از طریق جنسی در نوجوانان روی میدهد و شایع ترین علت مرگ نوجوانان صدمات رانندگی با مصرف الکل ، خودکشی و قتل و حوادث (آتش سوزی ،افتادن از بلندی ) است. [2]  نوجوانی دوره حساس زندگی است و الگوهای رفتاری مهم در این دوران شکل میگیرد. تغییرات جسمی ،فیزیولوژیک  ، روانی و تاثیر همسالان در این مقطع رشد میتواند زمینه ساز مشکلات شود. اگر چه هیچ یک از بخش های جامعه از عواقب ناگوار رفتارهای مخاطره آمیز سلامت در امان نیست ،اما نوجوانان در معرض خطر بیشتری قرار دارند. بطوریکه بسیاری از قربانیان رفتارهای خطر درآینده ازبین نوجوانان امروزی خواهند بود.شیوع رفتارهای پرخطر ، یکی از موضوعات جدی تهدیدکننده سلامت است که در سالهای اخیر از سوی سازمانهای بهداشتی ،مجریان قانون و سیاست گذاران اجتماعی به عنوان یکی از مشکلات مهم موجود در جامعه مورد توجه قرار گرفته است.   [3] مطالعات گوناگون نشان دادند که اغلب رفتارهای خطر در سنین قبل از 18 سالگی شروع میشوند و طبیعی است که هر جامعه تلاش می کند تا از گرایش افراد به سمت منفی پیوستار جلوگیری کند و از بروز رفتارهای مخاطره آمیز سلامت در امان باشد  . [4]  یکی از اولین اقدامان برای مدیریت رفتارها شناخت علمی و دقیق اینگونه رفتارها و عوامل تعیین کننده آنهاست.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته آموزش بهداشت ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته آموزش بهداشت , پروپوزال آماده آموزش بهداشت , دانلود پروپوزال آماده رشته آموزش بهداشت , نمونه پروپوزال آماده برای رشته آموزش بهداشت , پاورپوینت پروپوزال آموزش بهداشت , پروپوزال آموزش بهداشت , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده ر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر