پروپوزال رشته حقوق گرایش عمومی

دانلود پروپوزال رشته حقوق گرایش عمومی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته حقوق
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته حقوق ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی:
 (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و بیان اهداف کلی تحقیق)
رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و آگاهی‌دادن، انتقال دانش و عمومی‌کردن رفتارها و باورها به‌عنوان پل‌ارتباطی نقش تعیین‌کننده‌ای در جامعه ایفا می‌کنند. مردم از طریق رسانه‌ها با نیاز‌ها و ارزش‌های مشترک و لوازم زندگی اجتماعی آن‌هم متناسب با شرایط روز، بیشتر آشنا می‌شوند و البته بدیهی است که تبادل افکار و عقاید و در نتیجه الگوبرداری و الگوسازی در رفتار از طریق رسانه‌ها سریع‌تر صورت می‌گیرد. جدای از بحث و تبیین مسایلی چون تعریف رسانه‌ها، کارکرد رسانه‌ها، انواع رسانه‌ها، رسانه‌های مکتوب یا نوشتاری، شنیداری و دیداری، مدیریت رسانه‌ها، آموزش در رسانه‌ها، همبستگی رفتاری از طریق رسانه‌ها، قانون در آیینه رسانه‌ها و دیگر موضوعات، مباحث بسیاری هست که به‌تفصیل در این‌خصوص می‌توان به آن پرداخت. لیکن آنچه ضرورت دارد این‌که اساساً نشریات و مطبوعات در زمره رسانه‌های مکتوب به روزنامه، هفته‌نامه و ماهنامه و فصلنامه و مانند آن تقسیم می‌شود که با توجه به زمینه انتشار و موضوع‌هایی که دایرمدار اصلی مباحث نشریه است به خبری، علمی، تخصصی، سرگرمی و امثالهم در همه بخش‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قابل تفکیک است.
بدون شک، هر رسانه‌ای اعم از رادیو، تلویزیون، روزنامه و دیگر نشریات و صدالبته امروزه (موبایل) تلفن همراه، خود، رسانه‌ای از نوع دیگر است که پیامک؛ چه متنی، چه صوتی و چه تصویری معروف به SMS وMMS و بلوتوث، کارآیی متفاوت، گسترده و سریعی در انتقال مفاهیم و تغییر رفتارهای اجتماعی را باعث شده است.
اما به زعم کارشناسان ارتباطات و رسانه، تجربه آدمی ثابت کرده که در هر شرایط، هیچ‌گاه نخواهد آمد که رسانه‌ای جدید جایگزین کامل و صددرصد رسانه‌های مکتوب شود. جملگی اندیشمندان حوزه علوم ارتباطات براین‌باورند که کارکرد مطبوعات دارای خصیصه ماندگاری، دقت و سرعت در انتقال مفاهیم هستند که همین مهم، بیانگر میزان اثرگذاری و ضریب نفوذ رسانه‌های مکتوب است.
حال، در بین مطبوعات، ماهنامه آن‌هم با رویکرد علمی‌ـ‌پژوهشی و در زمینه تخصصی حقوق و به‌ویژه حقوق سردفتری و ثبتی که ضامن تثبیت حقوق و مالکیت افراد جامعه و دولت است قطعاً می‌تواند بسیار دقیق و چشمگیر، هم‌ خواسته، مستقیم و آگاهانه نسبت به مسؤولان دفاتر اسناد رسمی و متصدیان امور ثبتی و هم غیرمستقیم نسبت به عموم افراد جامعه زمینه‌ساز اجرای قانون و احترام به آن و حتی گاهی در جهت اصلاح رفتارهای اجتماعی، دست‌کم، در روابط حقوقی بین اشخاص حقیقی و حقوقی گام‌هایی مثبت بردارد. هرچند اساساً تغییر رفتارهای اجتماعی سخت و زمان‌بر است لیکن مطبوعات و خصوصاً نشریات علمی در ایجاد زمینه‌ها و فراهم‌آوردن تمهیدات لازم جهت تغییر و اصلاح اصولی و ساختاری رفتارهای اجتماعی که همانا از طریق تغییر دیدگاه‌های علمی و اجرایی در جامعه دانشگاهی و متولیان امور در مقام اجرا ممکن است، می‌توانند مؤثر واقع شده و به‌هنگام نقش‌آفرینی نمایند و ـ‌کاملاً جامع و مانع‌ـ به انجام وظیفه و رسالت اجتماعی خویش بپردازند

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته حقوق گرایش عمومی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته حقوق , پروپوزال آماده حقوق , دانلود پروپوزال آماده رشته حقوق , نمونه پروپوزال آماده برای رشته حقوق , پاورپوینت پروپوزال حقوق , پروپوزال حقوق , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته حقوق , دانلود پروپوزال حقوق , پروپوزال تکمیل,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر