تحقیق بررسی ساختار آموزشي برزیل

دانلود تحقیق بررسی ساختار آموزشي برزیل 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » آموزشی

استراتژيهاي کلي
برنامة‌ آموزشي ملي كه توسط دولت مركزي به پارلمان ملي ارجاع داده شده بود پس از يكسري مذاكرات جامعه با ابالت و شهرها، ‌يك ابزار استراتژيك يا پايه‌اي را براي رسيدن به اهداف مد نظر قرار گرفته در آموزش براي همة طرح‌ها ايجاد كرد. در مرحلة ….. آن مي‌تواند به‌عنوان يك قانون اجرا شود و همة‌آژانسهاي دولتي مختلف در نشر يك مساعي با سازمان‌هاي اجتماعي مجبور خواهند بود تا با اهداف بيان شده در آن  موافقت كنند.
دومين ابزار استراتژيك مهم براي به‌كارگيري سياست آموزش ملي براي همه (EFA)  تقويت كردن و بهبود سيستم ارزيابي ملي در همة‌سطوح آموزشي است. اين ابزار محكم گرديده بود از طريق يك آژانس دولتي ويژه – (‌با نام مؤسسة ملي مطالعات و تحقيقات آموزش (INEP) ) كه از طريق سرشماري مدارس داده‌هاي عيني و قابل اتكائي را در بارة دسترسي داشتن به مدارس و نرخ فقط افراد در گروه سني و سطوح آموزشي، نرخ‌هاي قبولي، تجديدي و افت تحصيلي، نرخ تعليم و آموزش در سطوح مختلف، كيفيت معلمين و زيربناي در دسترس مدارس و ساير موارد را بدست آورده بود. به‌علاوه راهنمايهاي همة مذاكرات توسط دولت مركزي با ايالات و شهرها انجام مي‌شد. اين داده‌ها و اطلاعات به‌عنوان مبنايي براي اختصاص منابع مركزي ارائه شد.

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق بررسی ساختار آموزشي برزیل ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

تحقیق ساختار آموزشي برزیل, دانلود تحقیق در مورد ساختار آموزشي برزیل, مقاله در مورد ساختار آموزشي برزیل, تحقیق آماده در مورد ساختار آموزشي برزیل, پاورپوینت ساختار آموزشي برزیل, پروژه در مورد ساختار آموزشي برزیل, تحقیق در مورد ساختار آموزشي برزیل,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر