پروپوزال رشته بازرگانی گرایش بازاریابی

دانلود پروپوزال رشته بازرگانی گرایش بازاریابی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شده رشته بازرگانی گرایش بازاریابی، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :
پيامد رقابت شديد در بازار افزايش روزافزون قدرت مشتري است . با افزايش اينگونه قدرت مشتريان، انتظار آنان از سازمان هاي توليدي و خدماتي نيز افزايش يافته است .سازمان ها نيز ناگزير بايد با ارزش ترين محصولات و خدمات را با مناسب ترين قيمت عرضه كنند. در نتيجه سازمان ها مدام به دنبال روش هاي جديد و ايجاد نوآوري در خلق و ارائه ارزش براي مشتريان هستند. به دليل پيچيدگي نيازها و خواسته هاي مشتريان و انگيزش هاي عميق دروني آنان، كسب اطلاعات و دانش در زمينه خواسته ها، دريافت هاي ذهني، خريد و رفتار خريد مشتريان براي بازاريابان اهميت اساسي دارد. نقش مفاهيم ارزش و مزيت رقابتي در بازاريابي موجب توجه و پرداختن به مفهوم ارزش ويژه نام و نشان تجاري شده است (قاسمی و جوانمرد، 141:1389). یكي از دغدغه هایي كه در واحد بازاریابي اكثر سازمانها وجود دارد این است كه برندي كه خلق نموده اند ، چقدر قوي است و چه ارزشي را نصیب سازمان مي كند. ساخت يك برند قدرتمند در بازار، هدف بسياري از سازمان هاست . متخصصان مالي بر اين عقيده اند كه برند تجاري مي تواند ارزشي بيش از ارزش متداول ايجاد نمايد . امروزه برند ديگر تنها يك ابزار كارآمد در دست مديران نيست . برند يك الزام استراتژيك است كه سازمان ها را در جهت خلق ارزش بيشتر براي مشتريان و همچنين ايجاد مزيت هاي رقابتي پايدار كمك مي نمايد (رحیم نیا و فاطمی، 74:1391).
توجه به فعاليت هاي بازاريابي به عنوان ابزاري براي حضور در ذهن مشتريان و ايجاد دارايي معنوي به نام برند، ديدگاه جديدي در علم بازار يابي محسوب مي شود .تحقيقات مختلف مشخص كرد كه ارزش واقعي، در درون محصول يا خدمات نيست، بلكه اين ارزش در ذهن مشتريان واقعي و بالقوه وجود دارد و اين برند است كه ارزش واقعي را در ذهن مشتريان ايجاد مي كند (کاپفرر ، 2008، کلر ، 2008).
جامع ترين و عمومي ترين تعاريف از ارزش ويژه برند ، عبارت است از: مجموعه اي از قابليتها و داراييهاي ضميمه يك برند، نام و نشان هایي است كه به ارزش ارائه شده توسط يك محصول براي شركت و مشتريانش افزوده و يا از آن ارزش كسر مي كند (سید جوادین و شمس، 1386).
برندهاي ناموفق باعث کاهش اعتماد به محصولات و خدمات ناملموس مي شوند و مشتريان قادر به تجسم و شناسايي بهتر خدمات آن ها نمي شوند . همچنين سطح پایینی از ارزش ويژه برند ميزان رضايت مشتري، قصد خريد مجدد و سطح وفاداري را کاهش مي دهد (کیم  و همکاران، 2008).
بنابراین با توجه به پیامدهای حاصل از ارزش ویژه برند، لازم است عواملی که سبب ارتقای ارزش ویژه برند می شود، شناسایی شود. بررسی عوامل روانی رفتار مصرف کنندگان می تواند در این راستا اثربخش باشد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته بازرگانی گرایش بازاریابی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته بازرگانی گرایش بازاریابی, پروپوزال آماده بازرگانی گرایش بازاریابی, دانلود پروپوزال آماده رشته بازرگانی گرایش بازاریابی, نمونه پروپوزال آماده برای رشته بازرگانی گرایش بازاریابی, پاورپوینت پروپوزال بازرگانی گرایش بازاریابی, پروپوزا,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر