تحقیق مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی با Vb.net

دانلود تحقیق مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی با Vb.net 

درج شده در دسته بندی  و برچسب علوم انسانی » حسابداری

چکیده برنامه :

 

مکانیزه کردن انبار یک کارخانه برای آسان تر و سریع ترشدن سطح دسترسی انبار دار به اطلاعات انبار میباشد .
این برنامه این امکان را برای انبار دار فراهم آورده تا انبار دار با زدن چند کلید از آخرین موجودی انبار و خروجی و ورودی انبار و همچنین موقعیت یک مرسوله ( از نظر تاریخ ورودی و تاریخ خروجی آن ) با خبر شود .
می باشد و اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعات Vb.net محیط برنامه نویسی این پروژه SQL Server 2000 ( که این بانک از امنیت بالایی برای حفاظت اطلاعات را دارا میباشد )
ذخیره می شود .
این برنامه دسترسی ما به ورود کالا ، خروج کالا ، موجودی ،مرجوعی و جستجو را علاوه بر منوی بالا توسط کلید های میان بر راحت تر میکند و با کلیک بر روی آیکونهای فوق اطلاعات آن سریعا به نمایش در می آید .
برنامه تنها با وجود دو جدول اطلاعات ، موجودی و مشتری اطلاعات را ذخیره و بازیابی میکند و این امر باعث کم حجم تر شدن برنامه و درنتیجه سرعت بالاتر آن شد .
از جمله قابلیت های این برنامه می توان به جستجو بین دو بازه زمانی (جستجو پیشرفته)وچاپ آن از طریق پرینتر (کریستال ریپرت) که این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات را به صورت کتبی در اختیار داشته باشد .

فهرست مطالب

مقدمه ای بر Vb.net
مقدمه ای بر Sql server 2000
فصل اول فرم اصلی برنامه
1 – 1 فرم موجودی
1 – 2 فرم ورود کالا
1 – 3 فرم خروج کالا
1 – 4 فرم کالای مرجوعی
1 – 5 فرم جستجو ساده
1 – 6 فرم جستجو پیشرفته
1 – 7 منابع
فصل دوم جداول اطلاعات
1 – 1 جدول موجودی کالا
1 – 2 جدول مشتری

مقدمه ای برVb.net
يک برنامه کامپيوتری ، از مجموعه ای دستورالعمل که نوع و نحوه انجام يک فعاليت را برای کامپيوتر مشخص می نمايند ، تشکيل می گردد. دستورالعمل های نوشته شده بعنوان نمونه ممکن است به کامپيوتر اعلام نمايند که تعدادی از اعداد را با يکديگر جمع و يا دو عدد را بايکديگر مقايسه و بر اساس نتيجه بدست آمده ، اتخاذ تصميم نمايد. دستورالعمل های نوشته شده ، صرفا” برای کامپيوتر قابل فهم و اجراء خواهند بود.کامپيوتر دستورالعمل های نوشته شده را اجراء و ماحصل آن رسيدن به اهدافی خواهد بود که بر اساس آن برنامه طراحی و پياده سازی شده است . دستورالعمل ها ، می بايست با استفاده از يکی از زبانها ی برنامه نويسی نوشته شده ( کد ينگ ) و در ادامه در اختيار کامپيوتر قرار داده شوند. زبانهای برنامه نويسی متعددی نظير : فرترن ، بيسيک ، کوبال ، پاسکال، ،C ، جاوا ، ويژوال بيسيک و … وجود دارد.
برنامه نويسی کامپيوتر ، مشابه آموزش گره زدن کفش به کودکان است . برای نيل به هدف فوق ، می بايست تمامی مراحل لازم بصورت شفاف به کودکان آموزش داده شود . کودکان با دنبال نمودن دستورالعمل های ارائه شده ، قادر به گره زدن کفش خود خواهند بود ( روش انجام اين کار برای آنان مشخص شده و بر اساس آن ، امکان نيل به هدف مورد نظر توسط کودکان فراهم می گردد ) . VB.NET ، زبانی است که می توا ن نحوه نيل به يک خواسته را بکمک آن بصورت شفاف ( نظير آموزش گره زدن کفش به کودکان ) مشخص و کامپيوتر با دنبال نمودن مراحل مشخص شده ، خواسته مورد نظر را محقق نمايد. با استفاده از VB.NET ، می توان محصولاتی راايجاد که زمينه استفاده از آنان در محيط ويندوز و اينترنت ، وجود خواهد داشت . فراموش نکنيم در زمان فراگيری يک تکنولوژی در ابتدا می بايست شيوه راه رفتن را بياموزيم و در ادامه اقدام به دويدن نمود .
VB.NET يکی از زبان های حمايت شده در دات نت می باشد . با استفاده از زبان فوق علاوه بر اينکه می توان برنامه های مبتنی بر ويندوز را پياده سازی نمود ، امکان استفاده از آن بعنوان زبان مورد نظر در زمان ايجاد برنامه های مبتنی بر وب که از تکنولوژی ASP.NET استفاده می نمايند ، نيز وجود خواهد داشت . با توجه به اهميت و جايگاه خاص اين زبان در دات نت ، مجموعه مقالاتی در رابطه با آموزش اصولی اين زبان آماده شده که بتدريج بر روی سايت قرار خواهند گرفت . در اولين مقاله از اين مجموعه به معرفی اوليه VB.NET خواهيم پرداخت . در ابتدا لازم است با ويژگی های منحصر بفرد برنامه های مبتنی بر ويندوز در قياس با برنامه های مبتنی بر DOS ، آشنا شده و پس از مروری مختصر به روند شکل گيری نسخه های متعدد ويژوال بيسيک ، با نحوه نصب آن نيز آشنا شويم .
برنامه نويسی مبتنی بر DOS در مقابل ويندوز
برنامه نويسی مبتنی بر ويندوز دارای تفاوت های عمده ای نسبت به برنامه نويسی سنتی در محيط DOS است.برنامه های DOS ، مسيری دقيق و مشخص را ازابتدا تا پايان دنبال می نمايند . رويکرد فوق ، باعث بروز محدوديت هائی در رابطه با عملکرد برنامه ها از يکطرف و تحميل محدوديت هائی به کاربران در طی نمودن مسير مشخص شده ، می گردد. از زاويه ای خاص می توان عملکرد يک برنامه مبتنی بر DOS را مشابه قدم زدن در يک راهرو ( سالن )، در نظر گرفت . بمنظور رسيدن به نقطه انتهائی سالن ، می بايست طول سالن طی تا به انتهای آن رسيد . در اين راستا از موانع متعدد موجود در مسير ، می بايست عبور تا سرانجام به مقصد مورد نظر رسيد . در زمان پيمودن مسير ، صرفا” امکان بازنمودن درب های خاصی ، وجود خواهد داشت . ويندوز ، دنيای جديدی از برنامه نويسی مبتنی بر “رويداد” را ايجاد نموده است . کليک نمودن موس ، تغيير اندازه پنجره ، تغيير محتويات يک Textbox ، نمونه هائی از يک “رويداد” می باشند. کدهای نوشته شده ، نحوه برخورد با يک رويداد را مشخص می نمايد. برای رسيدن به انتهای يک سالن کافی است بر روی “انتهای سالن ” ، کليک نمود و ديگر ضرورتی به پيمودن تمامی مسير تا رسيدن به انتهای سالن نخواهد بود . درصورتيکه به انتهای سالن رسيده باشيم و متوجه گرديم که اين مکان ، محلی نيست که انتظار آن را داشته ايم ، بسادگی می توان مقصد جديدی را برای خود انتخاب ، بدون اينکه ضرورتی به برگشت در نقطه آغازين مسير وجود داشته باشد. برنامه نوشته شده عکس العمل های لازم در ارتباط با حرکت شما را بهمراه عمليات مربوطه بمنظور تکميل فعاليت ها ی مورد نظر انجام خواهد داد . با استفاده از VB.NET ، می توان کدهای لازم بمنظور ارائه عکس العمل لازم در زمان تحقق يک رويداد را نوشت .در اين راستا ، برنامه نويسان می توانند کدهای لازم در رابطه با رويدادهائی که امکان تحقق آنها وجود دارد را نوشته تا در زمان بروز رويداد مورد نظر ، عکس العمل لازم از طرف برنامه صورت پذيرد.در اين زمينه می توان از نوشتن کدهای ديگر بمنظور برخورد با رويدادهای غيرضروری ، صرفنظر کرد. مثلا” ويندوز قادر به تشخيص رويداد”کليک ” از “کليک مضاعف ” است . اين بدان معنی است که اگر می خواهيد برنامه مورد نظر شما ،عکس العمل لازم در ارتباط با رويداد “کليک” را داشته باشد ، می بايست صرفا” کد مربوط به رويداد ” کليک”، نوشته گردد و الزامی به نوشتن کدهای لازم بمنظور برخورد با رويداد “کليک مضاعف” ، وجود نخواهد داشت . در دنيای برنامه نويسی DOS ، کاربر عکس العمل لازم را نسبت به برنامه انجام می دهد در صورتيکه در ويندوز ، برنامه ها عکس العمل لازم را با توجه به رفتار کاربران ، انجام خواهند داد .
يکی ديگر از مزايای مهم برنامه های ويندوز ، عدم وابستگی برنامه ها به يک سخت افزار خاص است . ويندوز تمهيدات لازم در خصوص ارتباط با سخت افزار را پيش بينی و برنامه نويسان نياز به آگاهی از نحوه عملکرد يک دستگاه سخت افزاری خاص بمنظور استفاده از آن ، نخواهند داشت . مثلا” برنامه نويسان ضرورتی به آگاهی از نحوه عملکرد هر نوع چاپگر ليزری، بمنظور ايجاد خروجی مورد نظر خود در برنامه ها ، نخواهند داشت. ويندوز، امکانات لازم در اين خصوص را از طريق ارائه روتين های عمومی که با درايورهای مورد نظر مرتبط می گردند ، فراهم می نمايد. شايد همين موضوع دليل موفقيت ويندوز باشد  …

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

– این فایل با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
– تعداد صفحات : 75
– قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی با Vb.net ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی, تحقیق در مورد مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی, دانلود تحقیق مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی, دانلود رایگان تحقیق مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی, پروژه مکانیزه کردن انبار کارخانه صنعتی, مقاله مکانیزه کردن انبار کا,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر