پاورپوینت نمونه بیمارستانهای خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه بیمارستانهای خارجی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع نمونه بیمارستانهای خارجی ،
با فرمت ppt و در 26 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
مهمترین سوال قبل از آغاز پروسه طراحی  این بود : “چه چیزی باعث می شود کودک در بیمارستان احساس آسایش کند؟” برای دستیابی به پاسخ این سوال کارگاه های طراحی به کمک بیماران و خانواده آنها و کارکنان، بحثهای آزاد تشکیل می داد و از شرکا خواسته می شد تا بیمارستان ایده آل خود را توصیف کنند. ایده های حاصل از این کارگاه ها شکل طرح را بوجود آورد: بکارگیری نور روز، جذابیت، عملکرد و تاثیر گذاری، محیط گرم و پویا و هماهنگی با طبیعت.
زمانی که از کودکان خواسته شد که احساس خود را در مورد بیمارستان بیان کنند، بر خلاف پیش بینی تیم طراحی که انتظار پاسخ درد و ترس را داشتند، کودکان از بیمارستان به عنوان فضایی کسل کننده و تاریک یاد کردند و بدین ترتیب دیدگاه گروه طراحی تغییر کرد. در تمرینی دیگر با دادن تعدادی مداد و کاغذ از کودکان خواسته شد تا دیدگاه خود را از بیمارستان ترسیم کنند. نظرات کودکان نسبت به سنشان بسیار منطقی بود: پنجره ها و ساختمانهای رنگارنگ و تخیلی، مصالح گیاهی و وجود حیوانات خانگی….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت نمونه بیمارستانهای خارجی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , نمونه بیمارستانهای خارجی , دانلود پاورپوینت نمونه بیمارستانهای خارجی , پاورپوینت در مورد نمونه بیمارستانهای خارجی , تحقیق نمونه بیمارستانهای خارجی , پاورپوینت درباره نمونه بیمارستانهای خارجی , پاورپوینت راجع به نمونه بیمارستانهای خارجی , پاو,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر