پاورپوینت کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری

دانلود پاورپوینت کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری،
با فرمت ppt و در 88 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
 مقدمه
نانو تكنولوژي يا كاربرد فناوري در مقياس يك ميليونيم متر، جهان حيرت انگيزي را پيش روي دانشمندان قرار داده است كه در تاريخ بشريت نظيري براي آن نمي‌توان يافت. پيشرفت‌هاي پرشتابي كه در اين عرصه به وقوع مي‌پيوندد، پيام مهمي را با خود به همراه آورده است: بشر در آستانه دستيابي به توانايي‌هاي بي‌بديلي براي تغيير محيط پيرامون خويش قرار گرفته است و جهان و جامعه‌اي كه در آينده‌اي نه چندان دور به مدد اين فناوري جديد پديدار خواهد شد، تفاوت‌هايي بنيادين با جهان مالوف آدمي در گذشته خواهد داشت.
 در عصر پسامدرن و دنیای در حال توسعه مبتنی بر فناوری، انرژی و دست‌یابی به منابع نامحدود و پاک در جهت حفظ و پایداری این گهواره خاکی از بزرگ‌ترین چالش‌های بر سر راه جوامع بشری، سازمان‌های محافظ محیط زیست و دولت‌ها می‌باشد. این امر نشانگر این است که تمام گروه‌های علمی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی موظف هستند تا با آگاه‌سازی، تبیین و تعیین راهکارها و روش‌های جوابگو برای اصلاح رویکردهای مصرف انرژی و در نهایت رسیدن به خواسته و هدف فعلی بشر یعنی پایداری محیط زیست این کره خاکی گام بردارند. فناوری نانو می‌تواند پاسخ مناسبی برای این امر خطیر باشد. با استفاده از این فناوری می‌توانیم منابع مختلفی، از نانو سلول‌های خورشیدی گرفته تا سلول‌های سوخت هیدروژنی و باتری‌های نانویی – که می‌توانند تا پنج برابر قوی‌تر، ده برابر مؤثرتر و میلیون‌ها بار فشرده‌تر و بهتر عمل کنند – را در اختیار داشته باشیم.
فرآورده‌ها و محصولات نانو تکنولوژی می‌توانند در عرض چند روز طراحی و در عرض چند ساعت به نقاط مختلف دنیا توزیع شوند و این قابلیت وجود دارد که این محصولات را از پیش طراحی کرد….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری, دانلود پاورپوینت کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری, پاورپوینت در مورد کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری, تحقیق کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در معماری, پاورپوینت درباره کاربرد فناوری نانوتکنولوژی در م,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر