پاورپوینت موزه و نور

دانلود پاورپوینت موزه و نور 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع موزه و نور،
با فرمت ppt و در 41 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
مفهوم موزه
موزه موسسه ای دائمی و غیر انتفاعی که درهای آن به روی همگان  گشوده است و برای جامعه و پیشرفت آن فعالیت  می کند.هدف موزه تحقیق در آثار و شواهد بر جای مانده ی انسان و محیط زیست او گردآوری حفظ و بهره وری معنوی و ایجاد  ارتباط بین این آثار به ویژه به نمایش گذاردن  آنها به  منظور بررسی و بهره وری معنی است.
مفهوم نور
نور به معنای روشنایی است.دو خصوصیت اصلی نور شامل درخشندگی و رنگ آن است.
مفهوم عکاسی
عکاسی  کشف شکل تصویری  جدیدی از واقعیت است که  فقط به خود  عکاسی اختصاص دارد  یعنی اینکه با تکامل عکاسی واقعیت تصویری تازه ای به وجود آمد که از اشکال دیگر کار تصویری مستقل است و آن را باید فقط به معیارهای مخصوص به خود آن ارزیابی کرد.
محل و ساختمان موزه
موزه باید در جایی از شهر قرار گیرد که دسترسی به آن برای همگان باشد.
امروزه معمولا  موزه در  میان  یک محوطه ی  سرسبز و یا یک  پارک احداث می شود زیرا درختان پارک با تصفیه ی هوای اطراف –ایجاد  رطوبت لازم- مقابله با گرد و غبار و دود و سر و صدا به منزله ی حافظ عمل می کنند.تاسیس موزه در محوطه ی سرسبز مزیت  دیگری هم دارد زیرا هنگامی که ه وا مساعد باشد می توان بخشی از مجموعه را به محوطه ی خارج نیز منتقل کرد و به نمایش گذاشت که سبب جلب بازدیده ی بیشتر می شود….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت موزه و نور ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , موزه و نور, دانلود پاورپوینت موزه و نور, پاورپوینت در مورد موزه و نور, تحقیق موزه و نور, پاورپوینت درباره موزه و نور, پاورپوینت راجع به موزه و نور, پاورپوینت آماده موزه و نور, تحقیق در مورد موزه و نور, ppt

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر