پاورپوینت معماری مطالعات موزه

دانلود پاورپوینت معماری مطالعات موزه 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع مطالعات موزه ،
با فرمت ppt و در 214 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
 تا كنون هیچ تعریف تئوری جامعی برای این كه مشخص كند موزه چگونه مكانی است ابراز نگردیده است، البته این بدان معنا نیست كه هیچ درك صحیحی از اینكه موزه چیست وجود نداشته باشد زیرا موزه‌هایی كه ساخته شده‌اند و طرحهایی كه بوسیله طراحان مختلف عرضه گشته‌اند هر كدام خود گویای این مطلب است كه موزه بدون تعریف خاصی بتواند بطورجامع درموردكلیه موزه‌ها صادق باشد می‌تواند بوجود آید و هر موزه‌ای شكل خاص خود را یافته و در دسترس عموم قرار گیرد .
تعریف لغوی موزه:
این واژه كه زبان لاتین و از كلمه موزن بوده و به معنی مجلس فرشتگان الهام‌فصل، مشتق شده است، توسط “گیوم”  و در واژه‌نامه‌اش به نام، فرهنگ یونانی لاتین، به عنوان مكانی وقف شده به فرشتگان الهام‌فصل و مطالعه كه در آن آدمی به مقوله‌های اصیل می‌پردازد تعریف گشته است.
نام موزه از لغت فرانسوي Musee گرفته شده و به معناي مكاني است كه مجموعه بزرگي از آثار باستاني و صنعتي و چيزهاي گرانبها را در آن به معرض نمايش مي گذارند و دانشمندان و پژوهشگران و هنرمندان و علاقه مندان از آن استفاده مي كنند. كلمه موزه را فرانسويان از لغت يوناني گرفته اند. موزه نام تپه اي در آتن بوده است كه در آن عبادتگاهي براي موزه ها ساخته شده بود….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت معماری مطالعات موزه ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , مطالعات موزه , دانلود پاورپوینت مطالعات موزه , پاورپوینت در مورد مطالعات موزه , تحقیق مطالعات موزه , پاورپوینت درباره مطالعات موزه , پاورپوینت راجع به مطالعات موزه , پاورپوینت آماده مطالعات موزه , تحقیق در مورد مطالعات موزه , ppt

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر