پاورپوینت طراحی معماری 4 ضوابط واستاندارها در طراحی هتل

دانلود پاورپوینت طراحی معماری 4 ضوابط واستاندارها در طراحی هتل 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع طراحی معماری 4 ضوابط واستاندارها در طراحی هتل،
با فرمت ppt و در 101 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
    مقدمه
هتلها ساختمانهاي بسيار پيچيده‌اي هستند كه به مناسبت گوناگوني فعاليتهاي انجام‌پذير و بالطبع تنوع مراجعين و استفاده‌كنندگان از آنها، از قبيل اقامت ميهمانان، مراجعه جهت شركت در سمينارها و مراسم، استفاده امكانات تفريحي و ورزشي، صرف غذا و … فضاها و امكانات بيشماري را طلب مي‌كند و هر كدام از فضاهاي مربوطه نيازمند تجهيزات خاص خود و همچنين رعايت معيارها و ضوابط خاص خود هستند.
از فضاهاي در معرض ديد و قابل استفاده براي مشتريان هتل گرفته تا فضاهاي دور از ديد و خدماتي آن كه هر يك به نوبه خود به طور مستقيم يا غيرمستقيم در تامين آسايش ميهمانان و جلب رضايت آنان نقش زيادي دارد. با توجه به اهميت ساخت هتلها به دليل جذب توريسم كه از لحاظ اين كه بعنوان يك منبع درآمدزا در برنامه‌ريزي اقتصادي كشور قرار دارد در پروسه احداث هتل مطالعات و برنامه‌ريزي به دليل ماهيت رقابت‌برانگيز هتلها با هم، داراي اهميت بسيار زيادي مي‌باشد براي احداث يك پروژه هتل بايد پيش از طراحي ويژگيهاي يك فضا و آنچه براي فعاليت و عملكرد آن لازم است به طور كامل توضيح داده شود. و بدون چنين اطلاعاتي، آرشيتكت (معمار) قادر به تعيين اعداد و ارقام مربوطه لازم براي طرح و احداث بناي يك هتل منحصر به فرد برای مراجعه‌كنندگان خود نخواهد بود. اما طرح و شكل هتل دو گروه را تحت تاثير قرار مي‌دهد:
-1 ميهمانان و مراجعه‌كنندگان هتل -2 افرادي كه اداره‌كننده آن هستند. بهترين طرح نه تنها نيازها و توقعات ميهمانان را بلكه ملزومات و شرايط لازم براي فعاليت و كار مديريت و كاركنان هتل را فراهم نمايند.

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت طراحی معماری 4 ضوابط واستاندارها در طراحی هتل ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , ضوابط واستاندارها در طراحی هتل, دانلود پاورپوینت ضوابط واستاندارها در طراحی هتل, پاورپوینت در مورد ضوابط واستاندارها در طراحی هتل, تحقیق ضوابط واستاندارها در طراحی هتل, پاورپوینت درباره ضوابط واستاندارها در طراحی هتل, پاورپوینت راجع به ضوابط,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر