پاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی

دانلود پاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم گرمایش از کف،
با فرمت ppt و در 56 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
مقدمه
اين روزها دانش مهندسي درهمه زمينه ها مواجه با تحول گرديده است و نوآوري كه پيش زمينه آن نگاه اقتصادي به محصول مي باشد به چالشي در خور توجه در ذهن و فكر توليد كنندگان مبدل و نظام مهندس ساختمان را در تمامي گرايشها خصوصاً رشته تاسيسات متاثر نموده است .
بايد اذعان داشت نگاه اقتصادي به توليد نكته تعيين كننده است كه نمي توان بسادگي از آن گذشت و آن را ناديده گرفت . قيمت تمام شده يك ساختمان فارغ از نوع كاربري آن براي سازنده و مصرف كننده نقش اصلي را بازي نموده و در انتخاب مصالح و اجزاء( از نگاه سازنده ) و انتخاب ساختمان ( از نگاه مصرف كننده) بسيار تاثير گذار است بنابراين انتخاب شيوه هاي اجرائي حيرت آور و سامانه هاي كم حجم و پر بازده مدّ نظر مهندسين تاسيسات قرار گرفته است .
يك مهندس با تجربه تاسيسات همواره به اين نكته توجّه دارد كه هدف از ايجاد تاسيسات در يك ساختمان، تامين رفاه و آسايش ساكنين با شيوه هاي نو و تجهيزاتي به روز است يك نكته از صدها نكته حائز اهميت و شايسته توجه در اين مرحله گزينش آن چيزي است كه مصرف انرژي را در توليد گرمايش و سرمايش يك ساختمان كاهش دهد .
پنل هاي حرارتي و سيستم گرمايش كفي
شايد واژه پنل هاي حرارتي از گرمايش كفي آشناتر به نظر برسد . به طور خلاسه در پنل هاي حرارتي غالب انتقال حرارت از طريق تابش به محيط صورت ميگيرد . پنل هاي حرارتي در سقف ، كف و يا در ديوارهاي ساختمان نصب ميگردند و بالاي 50درصد حرارت به صورت تابشي از آنها به هواي داخل ساختمان انتقال مي يابد . چنانچه پنل هاي حرارتي در كف ساختمان نصب شوند ، اصطلاحاً سيستم گرمايش كفي ناميده ميشود ….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت سیستم گرمایش از کف و نحوه اجرای گرمایش از کف استادیوم ازادی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , گرمایش از کف,, دانلود پاورپوینت گرمایش از کف,, پاورپوینت در مورد گرمایش از کف,, تحقیق گرمایش از کف,, پاورپوینت درباره گرمایش از کف,, پاورپوینت راجع به گرمایش از کف,, پاورپوینت آماده گرمایش از کف,, تحقیق در مورد گرمایش از کف,, ppt

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر