پاورپوینت تحلیل سایت همدان

دانلود پاورپوینت تحلیل سایت همدان 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع تحلیل سایت،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
شناخت بستر طراحی
جغرافياي طبيعي استان همدان
شهرستان همدان با وسعتی حدود 4118 کیلومتر مربع، از خط الراس رشته کوه الوند تا مرزهای شرقی استان کشیده شده است.
شرقی‌ترین نقطه این شهرستان 49 درجه و 27 دقیقه غربی‌ترین آن 48 درجه و 20 دقیقه از نصف النهار گروینچ فاصله دارد و در حد فاصل 34 درجه و 35 دقیقه، تا 35 درجه عرض شمالی واقع شده است. شهرستان همدان، از شمال به شهرستان‌های رزن و کبودرآهنگ، از جنوب به تویسرکان و ملایر، از شرق به استان مرکزی و از غرب به شهرستان بهار محدود می‌‌شود.
در جنوب شهرستان همدان، ارتفاعات کوهستان الوند قرار دارد، که خط الراس این ارتفاعات مرز طبیعی شهرستان‌های همدان و تویسرکان را تشکیل می‌دهد و دشت‌های همدان، قهاوند، دشت نشر و قسمتی از دشت رزن – فامنین در حد فاصل این ارتفاعات قرار گرفته اند.
بلندترین نقطه شهرستان همدان در قله الوند با ارتفاع 3584 متر و پست‌ترین نقطه آن زمین‌های عمر آباد با ارتفاع 1600 متر است، که محل خروج رود قره چای می‌‌باشد. متوسط ارتفاع این شهرستان نیز از سطح دریا حدود 1820 متر است….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت تحلیل سایت همدان ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , تحلیل سایت همدان, دانلود پاورپوینت تحلیل سایت همدان, پاورپوینت در مورد تحلیل سایت همدان, تحقیق تحلیل سایت همدان, پاورپوینت درباره تحلیل سایت همدان, پاورپوینت راجع به تحلیل سایت همدان, پاورپوینت آماده تحلیل سایت همدان, تحقیق در مورد تحلیل سای,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر