پاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی

دانلود پاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع تأسیسات گرمایشی و سرمایشی،
با فرمت ppt و در 32 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
نحوه انتخاب تاسیسات سرمایش و گرمایش:
قبل از انتخاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی ابتدا در خصوص پکیج , اسپیلیت یونیتو چیلر توضیحاتی لازم هست بدانید.
پکیج گرمایشی (پکیج سرمایشی نیز در مقیاس بزرگ وجود دارد) که توانایی تولید همزمان آبگرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز سیستم گرمایش را دارد در اصل ترکیبی از یک آبگرمکن لحظه ای و یک موتورخانه شوفاژ جمع و جور می باشد.با استفاده از یک پکیج گرمایشی تنها امکان تامین آبگرم مصرفی و تامین گرمایش وجود دارد و امکان ایجاد برودت با پکیج گرمایشی وجود ندارد لذا جهت سرمایش باید از تجهیزات دیگری مانند اسپیلت یونیت ،کولر آبی و یا چیلر استفاده نمود .
اسپیلت یونیت یا کولر گازی دستگاهی می باشد که می تواند با استفاده از سیکل تبرید و به صورت یک پمپ حرارتی به عنوان تامین کننده سرمایش آپارتمان و همچنین به عنوان تامین کننده گرمایش آپارتمان مورد استفاده قرار گیرد.در اسپیلت این گاز مبرد است که به کمک سیکل تبرید و با کارکرد کمپرسور در یونیت داخلی ایجاد برودت می نماید و می تواند با دمیدن هوای اتاق ار روی کویل های اواپراتور ایجاد برودت نماید .
چیلر دستگاهی می باشد که با خنک کردن آب ،آب سرد مورد نیاز جهت خنک کردن اتاق ها را فراهم می کند که معولا در اتاق ها فن کویل نصب می گردد و این آب سرد در فن کویل وارد شده و با دمیدن هوای اتاق از روی کویل موجود در داخل فن کویل هوای اتاق سرد می شود. بنابراین چیلر فقط توانایی تامین آبسرد را دارد و بنابراین جزء سیستم سرمایش می باشد . معمولا وقتی از چیلر و فن کویل استفاده می شود جهت گرمایش نیز از همین سیستم لوله کشی استفاده می گردد فقط در زمستان به جای آبسرد چیلر از دیگ جهت تامین آبگرم استفاده می گردد و مشابه سیستم شوفاژ و رادیاتور آبگرم داخل فن کویل ها چرخیده و با دمش باد گرم اتاق گرم می شود.در این سیستم چون موتورخانه وجود دارد آبگرم مصرفی نیز توسط یک منبع دوجداره یا منبع کویل دار گرم شده و جهت مصرف بهداشتی مانند استحمام و روشویی به داخل واحدها لوله کشی می گردد ….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , تأسیسات گرمایشی و سرمایشی, دانلود پاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی, پاورپوینت در مورد تأسیسات گرمایشی و سرمایشی, تحقیق تأسیسات گرمایشی و سرمایشی, پاورپوینت درباره تأسیسات گرمایشی و سرمایشی, پاورپوینت راجع به تأسیسات گرمایشی و سرمایشی, پاو,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر