پاورپوینت پدافند غيرعامل

دانلود پاورپوینت پدافند غيرعامل 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع پدافند غيرعامل،
با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
 كشورهايي مثل سوئيس، سوئد و بسياري از كشورهاي ديگر در دنياي امروز به عنوان سمبل پدافند غيرعامل محسوب مي‌شوند اين كشورها در حالي‌كه هيچ‌گونه تهديدي ندارند اما آينده‌نگري مي‌كنند. سوئيس كشوري بي‌طرف است ولي پدافند غيرعامل و دفاع غيرنظامي قوي در اين كشور وجود دارد به‌طوري‌كه بعضي دانشگاه‌ها و بيمارستان‌هاي اين كشور در زير كوه ساخته شده و تمامي برج‌هاي مسكوني بزرگ داراي پناهگاه‌هايي هستند كه در برابر حملات ميكروبي، شيميايي و هسته‌اي مقاومند. در كشور چين هم شهري در زير زمين ساخته شده كه گنجايش دو ميليون نفر را دارد. حال اگر شرايط كشور مان را با ضريب تهديدي كه دارد با كشوري مانند سوئيس مقايسه كنيم لزوم توجه به پدافند غيرعامل بيش از پيش حس مي‌شود.
جمهوري اسلامي ايران بعد از پيروزي انقلاب همواره با انواع تهديدها مواجه بوده است. در دنيا بيشترين تهديدهاي نظامي عليه ايران بوده است و در حال حاضر به دليل پرونده‌ي هسته‌اي همه روزه شاهد انواع و اقسام تهديدها هستيم لذا اولين اقدام اصولي در سطح اقشار جامعه ترويج شناخت و آشنايي با اصول پدافند غيرعامل و لزوم بكارگيري آن در تمامي سطوح جامعه است….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت پدافند غيرعامل ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , پدافند غيرعامل, دانلود پاورپوینت پدافند غيرعامل, پاورپوینت در مورد پدافند غيرعامل, تحقیق پدافند غيرعامل, پاورپوینت درباره پدافند غيرعامل, پاورپوینت راجع به پدافند غيرعامل, پاورپوینت آماده پدافند غيرعامل, تحقیق در مورد پدافند غيرعامل, ppt

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر