پاورپوینت حمل و نقل شهری

دانلود پاورپوینت حمل و نقل شهری 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع حمل و نقل شهری،
با فرمت ppt و در 28 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
حمل و نقل هوایی:
هواپیماهای مسافربری: پس از اولین پروازها، مردم متوجه شدندکه هواپیمای مسافربری می تواند برای خدمات مسافربری به طور منظم استفاده شود.هواپیماهای باربری: برای حمل و نقل سریع در مسافت های طولانی استفاده میشود.
هواپیماهای جنگنده: در نیروی هوایی مورد استفاده قرار میگیرند.بالن ها: که امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده آنچنانی ندارند.هلیکوپتر: می توانند به سمت بالا، جلو، عقب و یا شناور در یک مکان پرواز کنند.هواپیمای آب نشین: گونه‌ای از هواگرد ثابت ‌بال است که قابلیت برخاستن و فرود بر روی سطح آب را داراست. این هواپیما زیر مجموعه‌ای از هواپیماهای آبی خاکی محسوب می‌شوند که قادر به فرود و برخاستن از روی سطح خشکی و آب هستند. جتهای پرشی: نوعی جت که برای فرود و صعود نیاز به باند ندارند.فضاپیما: موشک و شاتل فضایی دو نمونه فضا پیما هستند. سفر به فضا، صورتی نسبتا جدید از روشهای حمل و نقل است ، که در 1960 آغاز شده است.در آینده به طور قطع با پیشرفت تکنولوژی وسایل دیگری وارد عرصه حمل ونقل میشود….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت حمل و نقل شهری ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , حمل و نقل شهری, دانلود پاورپوینت حمل و نقل شهری, پاورپوینت در مورد حمل و نقل شهری, تحقیق حمل و نقل شهری, پاورپوینت درباره حمل و نقل شهری, پاورپوینت راجع به حمل و نقل شهری, پاورپوینت آماده حمل و نقل شهری, تحقیق در مورد حمل و نقل شهری, ppt

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر