پاورپوینت آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی

دانلود پاورپوینت آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی،
با فرمت ppt و در 33 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
چند توصیه در خصوص مسیرهای حرکتی و ارتباط فضاها
مسیر حرکت های اصلی را کوتاه کنید، با در نظر گرفتن این نکته که فاصله بین فضاهای اصلی ساختمان در هر روز چند بار طی می گردد، ضرورت کوتاه کردن این فواصل، روشن خواهد شد. لذا سعی شود فواصل دسترسی تا حد ممکن کوتاه شود.
از تداخل عملکرد فضاها جلوگیری کنید، در نظر بگیرید که میخواهید از فضای ورودی به اتاق خواب بروید، اگر در این مسیر مجبور باشید از فضاهای دیگری مثل آشپزخانه، پذیرایی یا فضای غیر مربوط دیگر عبور کنید، تداخل عملکرد ایجاد می شود. باید مسیر دسترسی، حتی الامکان مستقیم و بدون قطع فضای غیر ضروری دیگر باشد.
 سعی کنید عملکرد هر فضا تا حد امکان تأمین کننده دو عملکرد مربوط یا نزدیک به هم باشد. بدین ترتیب استفاده بهینه از فضا انجام میگیرد و طرح شما قابلیت انعطاف خواهد داشت.
جهت امکان ارتباط و عبور و مرور میان دو فضا از در استفاده می شود. در امکان ورودبه فضا، دسترسی به حوزه های عملکردی و لوازم داخل خانه را فراهم میکند. استقرار دو در ورودی متقابل در وسط فضا آن را به دو فضای عملکردی تقسیم می کند. استقرار نامناسب درهای ورودی فضا را خرد کرده، امکان استفاده از آن را کاهش میدهد….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی, دانلود پاورپوینت آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی, پاورپوینت در مورد آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی, تحقیق آشنایی با روابط فضاها در یک واحد مسکونی, پاورپوینت درباره آشنایی با روابط فضا,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر