پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل

دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع مفهوم ستاره ها در هتل،
با فرمت ppt و در 14 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
30 راه برای درجه بندی هتل ها در جهان وجود دارد
مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری در این خصوص به خبرنگار دانا می گوید: طبق نظریات هتلداری 30 راه برای درجه بندی هتل ها در جهان وجود دارد که  البته در سیستم شناسایی بین‌المللی، ستاره هتل مد نظر قرار می گیرد ولی بعضی از کشورها در سیستم داخلی خود شناسه های دیگری را ملاک قرار می دهند که مهمترین آنها به این شرح است: سیستم ستاره گذاری از یک تا پنج كه در اکثر کشورهای اروپایی رایج است، سیستم حروف الفبا مثل A،B،C،D   در یونان رایج است و ستاره های هتل نیز طبق تعارف با این حروف هم درجه بندی می شوند مثل چهار ستاره A، سیستم Crown که در بریتانیا رایج است.
علی لطفی ادامه می دهد: به عنوان مثال در کشور آلمان درجه بندی هتل ها به چند گروه تقسیم می شوند: توریست کلاس(یک ستاره)، استاندارد کلاس (دو ستاره)، کامفورت کلاس (سه ستاره،First class ((چهار ستاره) و Luxury Class (پنج ستاره). تعدادی از هتل ها مثل هتل آپارتمان، متل ها و… اصلا در مقوله ستاره قرار نمی گیرند و به نوعی دیگر امتیازبندی می شوند….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , مفهوم ستاره ها در هتل, دانلود پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل, پاورپوینت در مورد مفهوم ستاره ها در هتل, تحقیق مفهوم ستاره ها در هتل, پاورپوینت درباره مفهوم ستاره ها در هتل, پاورپوینت راجع به مفهوم ستاره ها در هتل, پاورپوینت آماده مفهوم ستاره,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر