پاورپوینت درس اول دینی کلاس دهم

دانلود پاورپوینت درس اول دینی کلاس دهم 

درج شده در دسته بندی  و برچسب پاورپوینت مدارس » کلاس دهم

دلیل آفرینش انسان چیست؟
به احتمال قوی شما تا کنون با خود اندیشیده اید که چرا ما انسان ها آفریده شدیم و هدف از زندگی در این جهان چیست.
دست پیدا کردن به پاسخ این سوال بسیار مهم و حیاتی است اما چرا؟
پاسخ این است؛چون در صورت ندانستن هدف،ممکن است زندگی خود را صرف کارهای اشتباهی بکنیم که برای آنها خلق نشده ایم و سرمایه ای را از دست بدهیم که امکان بدست آوردن مجدد آن وجود نداشته باشد.
جهان هدفمند
خوب است بدانیم که در پس خلقت تک تک موجودات این جهان هدفی وجود داشته است؛زیرا خالق آنها خداوند حکیمی است که هیچ کاری را بیهوده انجام نمی دهد.
در اسلاید بعد تأکید بر این موضوع را از دیدگاه قرآن کریم خواهیم دید
*حق بودن آفرینش آسمان ها و زمین به معنای هدف دار بودن خلقت آنهاست.این آیه به خوبی بیان می کند؛که جهان آفرینش بی هدف نیست و هر موجودی بر اساس برنامۀ حساب شده ای به این جهان گام نهاده است و به سوی هدف حکیمانه ای در حرکت است.
اختلاف در انتخاب هدف
وقتی به دنیای انسان ها نگاه میکنیم با دنیای حیرت انگیزی مواجه میشویم ؛ چنان اختلافی در هدف ها وجود دارد که ابتدا سردرگم می شویم که به راستی ،کدام انتخاب درست و همسو با میل بی نهایت طلب انسان است و کدامیک اینگونه نیست؟ …

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت درس اول دینی کلاس دهم ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

پاورپوینت درس اول دینی یازدهم , دانلود پاورپوینت یازدهم با موضوع درس اول دینی , پاورپوینت کلاس یازدهم در مورد درس اول دینی , پاورپوینت کلاس یازدهم , پاورپوینت پایه یازدهم درس اول دینی , دانلود پاورپوینت آموزشی کلاس یازدهم درس اول دینی , د,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر