پاورپوینت چگونگی آنالیز سایت

دانلود پاورپوینت چگونگی آنالیز سایت 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع چگونگی آنالیز سایت،
با فرمت ppt و در 69 اسلاید قابل ویرایش

بخشی از پاورپوینت :
ســـایـت آنــالــیــز
دانشجویان:
نتیجه گیری نهایی
طبق بررسی های انجام شده روی سایت مورد نظر، هتلی که در این مکان بنا خواهد شد صرفن به جهت محل اقامتی برای گردشگرانی می باشد که در طی سالیان نه چندان دور برای تفریح و خرید های خود به شرق کشور ایران سفر می کنند تا ضمن بهره بری از منطقه نمونه گردشگری کشور ایران بتوانند در همان نزدیکی خریدهای خود را انجام داده و هم چنین تفریحات خود را هم در محیط هایی دلچسب و گیرا بگذرانند.
فاصله 19 کیلومتری این سایت تا فرودگاه که تمامن از مسیر بزرگراه ها می باشد و همچنین این موضوع که سایت در مکانی نسبتن خلوت و به دور از هیاهوهای مذهبی اطراف حرم انتخاب گردیده، به بیشتر نزدیک شدن این محل اقامتی به محلی برای اسکان گردشگران و توریست ها کمک می کند.
با توجه به نظریات ارائه شده، هتلی که می توان آن را در این سایت بنا کرد، صرفن هتلی خواهد بود که جنبه ی توریستی –گردشگری دارد.
عکس های سایت
عکس های سایت
نتیجه گیری نهایی
این سایت با توجه به نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین فاصله کم تا فرودگاه از موقعیت بسیار خوبی بر خوردار می باشد.
هندسه خاص سایت این اجازه را به طراح می دهد که بتواند فرم های زیبا و دلچسبی را ایجاد کند.
مورد آزار دهنده این سایت همهمه و شلوغی ای می باشد که در 5 راه پایین خیابان وجود دارد و هم چنینی آلوده گی صوتی که می توانند برای مسافران و گردشگرانی که این مکان را برای اقامت خود در نظر می گیرند، کمی ازار دهنده باشند.
در کل موقعیت یابی سایت از نظر دسترسی ها بسیار عالی می باشد و می تواند در خود هتلی را برای قشور مختلف مسافرین، اعم از گردشگران و زائرین محترم به وجود اورد.
عکس های سایت
نتیجه گیری نهایی
سایت مورد نظر در نقطه ای از شهر قرار گرفته است که تقریبن می تواند با راحت ترین مسیر ها و کوتاه ترین مسیرها به تمام نقاط شهر دست رسی داشته باشد.
این سایت در مجاورت خیابان خلوتی قرار گرفته (موسوی قوچانی) و همچنین در کنار یکی از اصلی ترین معابر شهر، منطقه ای نسبتن خلوت و به دور از هیاهوهای نقاط دیگر شهر.
کوتاه ترین مسیر و خلوت ترین مسیرها برای رسیدن به مجتمع های تجاری خاص مشهد و همچنین سهولت دسترسی (مسیر مستقیم) تا مراکز تفریحی و حرم مطهر امام رضا (ع) از دیگر ویژگی های این سایت می باشد.
هتلی که در این مکان جای گذاری گردد صرفن به عنوان محل اقامتی امن و آرام برای گردشگران و زائرین می باشد.
عکس های سایت
نتیجه گیری نهایی
این سایت که بر روی ناهمواری ای با اختلاف 35 متر قرار گرفته، محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد.
با توجه به طرح های آینده ای که برای این قسمت از شهر در نظر گرفته شده (تله کابین و مجتمع های تفریحی – ورزشی دیگر) این مکان می تواند به تنهایی قطبی برای جذب گردشگران باشد و جای گذاری هتل در این سایت می تواند مکانی باشد برای استراحت و اسایش گردشگران مراجعه کننده.
همچنین هم اکنون در مقابل این سایت مجموعه تفریحی – ورزشی کوه سر قرار گرفته است و در بالاتر از این منطقه بام خورشید بنا گردیده.
فاصله و مسیر خلوت این سایت با فرودگاه و حرم مطهر امام رضا (ع) نیز قابل توجه است.
هتلی که می توان در این منطقه بنا کرد، صرفن می تواند محلی برای استراحت و ارامش گردشگران این شهر و این منطقه باشد.
عکس های سایت …

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت چگونگی آنالیز سایت ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , چگونگی آنالیز سایت, دانلود پاورپوینت چگونگی آنالیز سایت, پاورپوینت در مورد چگونگی آنالیز سایت, تحقیق چگونگی آنالیز سایت, پاورپوینت درباره چگونگی آنالیز سایت, پاورپوینت راجع به چگونگی آنالیز سایت, پاورپوینت آماده چگونگی آنالیز سایت, تحقیق در ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر