پاورپوینت درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم

دانلود پاورپوینت درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم 

درج شده در دسته بندی  و برچسب پاورپوینت مدارس » کلاس دهم

فیلم تبلیغی شامپوی کلییر را ببینید!
تولید کنندگان شامپوی کلییر به چه طریق سعی در راضی کردن شما برای خرید محصول خود کرده‌اند؟
1- گواهی دادن ستاره ها، نخبگان و مردم عادی
پیام‌های رسانه‌ای اغلب کسانی را نشان می‌دهند که درباره یک محصول، فکر، قانون یا دیگر موارد نظر می­دهند و آن را تایید و گاهی هم رد می­کنند.
این فن پای فرد سومی را به میان می­­کشد تا گیرنده پیام آن چه را هدف نویسنده بوده است، راحت­تر بپذیرد.
در این فن با همنشین کردن یک محصول و یک ستاره همه ویژگی های آن ستاره به این محصول منتسب می شود.
رسانه ها چگونه ما را با پیام خود همراه می کنند؟
چه می شود که ناگهان یک موضوع بی ربط به مهمترین نیاز ما تبدیل می شود؟
اقناع…
یکی از مهمترین شگردهای رسانه ها برای همراه کردن مخاطبان است…
اقناع چیست؟
اقناع عبارت است از راضی کردن مخاطب برای پذیرش نظر یا انجام عملی.
بیشترین هدف زندگی اجتماعی و فرستادن پیام اقناع است.
اقناع می‌تواند از طریق تأثیر گذاشتن بر منطق یا احساسات یا هردوی آنها انجام شود …

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

پاورپوینت درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای دهم , دانلود پاورپوینت دهم با موضوع درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای , پاورپوینت کلاس دهم در مورد درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای , پاورپوینت کلاس دهم , پاورپوینت پایه دهم درس هفتم و هشتم تفکر و,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر