پاورپوینت معماری معاصر هایدگر مارتین

دانلود پاورپوینت معماری معاصر هایدگر مارتین 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » معماری

دانلود پاورپوینت با موضوع هایدگر مارتین معمار معاصر،
در قالب ppt و در 25 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از پاورپوینت :
سال‌های آغازین
هایدگر در سال ۱۸۸۹ در خانواده‌ای کاتولیک و سنتی در یکی از روستاهای ایالت بادن-وورتمبرگ به‌نام مسکیرش در جنوب غربی آلمان و در دل کوهستان آلپ به دنیا آمد. پدر او فریدریش خادم کلیسا بود. او در محیطی کاتولیک بزرگ شد.
تحصیلات
هایدگر الاهیات را از سال ۱۹۰۹ در دانشگاه فرایبورگ آغاز کرد و بعد از آن به فلسفه روی آورد. فعالیتش همواره تحت تأثیر استادش ادموند هوسرل بود. از مهم‌ترین کتاب‌های او در فلسفه اثر هستی و زمان است. او در این کتاب به نقد تاریخ فلسفه غرب که به تعبیر هایدگر همانتاریخ متافیزیک است، پرداخته‌است و در پی طرح افکندن هستی‌شناسی تازه‌ای است که خود آن را هستی‌شناسی بنیادین می‌خواند؛ چرا که نزد او تاریخ متافیزیک، تاریخ غفلت از وجود و افتادن در ورطه موجودانگاری است. مقصود هایدگر از این تعبیر آن است که تاریخ کنونی فلسفه، با خلط موجودشناسی و وجودشناسی، از شناخت وجود به معنای اصیل آن بازمانده‌است.
وی از اعضای حزب نازی و نمایندهٔ این حزب در دانشگاه فرایبورگ بود.
اندیشه‌های هایدگر، رقم‌زنندهٔ مایه‌های فکری بسیاری از متفکران مابعد تجدد از جمله میشل فوکو، ژاک دریدا و هانس-گئورگ گادامربوده‌است….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت معماری معاصر هایدگر مارتین ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

معماری , هایدگر مارتین, دانلود پاورپوینت هایدگر مارتین, پاورپوینت در مورد هایدگر مارتین, تحقیق هایدگر مارتین, پاورپوینت درباره هایدگر مارتین, پاورپوینت راجع به هایدگر مارتین, پاورپوینت آماده هایدگر مارتین, تحقیق در مورد هایدگر مارتین, ppt

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر