تحقیق انواع فولاد

دانلود تحقیق انواع فولاد 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع انواع فولاد،
در قالب Word و در 28 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
بر مبنای یک تعریف قدیمی ،فولاد های آلیاژی از آهن و کربن هستند که در اکثر حالات دارای انعطاف و شکل پذیری مناسبی می باشند.مقدار کربن در فولاد  تا حدود ۷/۱ درصد متغیر بوده و از طرف دیگر عناصری نظیر منگنز و سیلیسیم در مقادیر کمتر از ۱ درصد و گوگرد  و فسفر در مقادیر جزیی به عنوان ناخالصی  در فولاد موجود هستند.
امروزه تعریف فوق نمی تواند تمام فولاد ها را شامل شود زیرا فولاد هایی وجود دارند که مقدار عناصر آلیاژی متشکله آنها گاه از مرز ۵۰ درصد نیز تجاوز می کند.
ترکیبی از استحکام بالا و قابلیت چکش خواری، فولاد ها را از دیگر آلیاژها و مواد فلزی متمایز می سازد.فولاد ها در مقابل اعمال تنش های متغیر و نیروهای ضربه ای بسیار مقاوم بوده و از طرف دیگر امکان استفاده از آنها در درجات حرارتی زیر صفر (۱۰۰- درجه سانتیگراد)و حرارتی بالا(تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد و گاه بالاتر از آن)وجود دارد.استفاده از عناصر آلیاژی نظیر نیکل، کبالت،مولیبدن و تنگستن ، این خانواده از آلیاژهای صنعتی را برای مصرف در درجات حرارتی بالا مناسب نموده است….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق انواع فولاد ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

انواع فولاد,, دانلود تحقیق انواع فولاد,, پاورپوینت انواع فولاد,, تحقیق در مورد انواع فولاد,, تحقیق درباره انواع فولاد,, تحقیق راجع به انواع فولاد,, تحقیق آماده انواع فولاد,, پاورپوینت در مورد انواع فولاد,, متالورژی , درس , مهندسی مواد, مقاله ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر