تحقیق بررسي دلايل خوردگي در خطوط لوله حمل نفت

دانلود تحقیق بررسي دلايل خوردگي در خطوط لوله حمل نفت 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع مطالعه و بررسي دلايل خوردگي در خطوط لوله حمل نفت،
در قالب Word و در 375 صفحه قابل ویرایش.
شماره تماس پشتیبانی : 09377604503

بخشی از متن تحقیق :
چكيده :
نياز بررسي و تحقيق در زمينه خوردگي در خطوط لوله حمل نفت خام ما را بر اين داشت تا به بررسي كوتاه در اين زمينه بپردازيم ابتدا با مقدمه اي مختصر در مورد خطوط لوله و نقش آنها در چرخه تأمين سوخت مورد نياز .و حمل و نقل نفت و گاز و حجم عمليات انجام گرفته و توجيه اقتصادي بررسي هاي خوردگي و تحقيقات انجام گرفته در اين زمينه پرداختيم و سپس انواع خوردگي را مورد بررسي قرار داديم در يك فصل مجزا به بررسي انواع خوردگي در خطوط لوله پرداختيم.
در ادامه با بررسي انواع جنس هاي مورد استفاده در ساخت لوله هاي انتقال نفت خام و ترجمه قسمتي از استانداردها در اين زمينه اين پخش را تكميل نموديم. در پايان مورد عملي را كه در طي پروژه انجام داده شده بود. و يك مورد انهدام لوله نفت خام بود را آورديم كه مثال خوبي از يك مورد تحقيقي بود و روش و فرايند اين نوع تحقيقات را بيان مي كرد و تجربيات و اطلاعات خوبي در زمينه اين نوع پروژه ها را در بر دارد و مي توان در موارد مشابه از اين تجربيات استفاده كرد.
اين مورد يك حالت از خوردگي ميكروبي را نشان داد و ما با انجام مطالعات در اين زمينه روش هاي را براي پيشگيري ارائه نموديم.

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق بررسي دلايل خوردگي در خطوط لوله حمل نفت ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

خوردگي خطوط لوله , دانلود تحقیق خوردگي خطوط لوله , پاورپوینت خوردگي خطوط لوله , تحقیق در مورد خوردگي خطوط لوله , تحقیق درباره خوردگي خطوط لوله , تحقیق راجع به خوردگي خطوط لوله , تحقیق آماده خوردگي خطوط لوله , پاورپوینت در مورد خوردگي خطوط لوله,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر