تحقیق نسوزها

دانلود تحقیق نسوزها 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع نسوزها ،
در قالب Word و در 41 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
اپراتورها بر روي برخي از دستگاهها با اين گونه مواد در عمليات كاملاً رضايت بخش و مطلوب مي باشد. اما ديگران كه سعي در آنها داشته اند در دستيابي به موفقيت هاي اقتصادي با شكست موجه شده اند،مواد قابل ريخته گري با آلومينيوم بالا (بسيار زياد) به طور عادي با روكش هاي الومينيومي بالا مورد استفاده قرار گرفته اند و مواد قابل ريختگي سيليس با پوشش سيلس مورد استفاده قرار گرفته اند . از آنجائيكه آن غالباً قسمت مياني و مركزي يك پوشش مي باشد كه ابتدا در معرض فرسايش و تحليل رفتن قرار مي گيرد .
كشش و جاذبه واضح و آشكاري در قادر بودن در تعمير يك ناحيه بوسيله كوبيدن وجود داشته است . و همچنين در آوردن پوشش عقب در سرويس و اجازه دادن به استفاده كامل از بقيه موادنسوز باقي مانده در ان نسبت فرسايش و تحليل سرعت كمتري داشته است وجود داشته است .
در كوره هاي قوسي با ظرفيت 25 تن ، نمونه اي از آجرهاي پوششي آلومينيومي تا بيش از 200ريختگي وجود دارد . براي كوره هاي بزرگ از ظرفيت 150 تن مدت زمان از 110 يك امر بسيار خوب مد نظر قرار مي گيرد . و دستگاههاي زيادي وجود دارد كه عمر پوشش تا حد جزئي بيشتر از 60 مي باشد ….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق نسوزها ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

نسوزها ,, دانلود تحقیق نسوزها ,, پاورپوینت نسوزها ,, تحقیق در مورد نسوزها ,, تحقیق درباره نسوزها ,, تحقیق راجع به نسوزها ,, تحقیق آماده نسوزها ,, پاورپوینت در مورد نسوزها ,, متالورژی , درس , مهندسی مواد, مقاله ,ریخته گری

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر