تحقیق آناليز روغن

دانلود تحقیق آناليز روغن 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع آناليز روغن  ،
در قالب Word و در 43 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
روش آناليز روغن :
يك روان كننده را مي توان در حد ديگر اجزاء يك دستگاه مكانيكي مورد ارزيابي قرار داد چرا كه در طي دوره كار وظايف مهمي را به عهده دارد.
با آزمايش نمونه روغن گرفته شده از ماشين اندازه گيري قابليت روان كننده براي انجام وظايف اصلي آن ممكن گشته و همچنين اطلاعات وسيعي راجع به كار و شرايط سلامتي ماشين بدست مي آيد.
تكنيكهاي آناليز روغن مي تواند به عنوان روشهاي مفيدي براي نظارت و كنترل ماشين آلات صنعتي عمراني حمل و نقل و نظامي مورد استفاده واقع شوند . در واقع به دليل اينكه روغن در تماس دائم با سطوح قطعات مختلف سيستم قراردارد بنابراين با نمونه گيري مي توان اطلاعات درون سيستم را به خارج از آن منتقل و در اختيار تشكيلات كنترلي و نظارتي ماشين آلات قرار دارد . در حقيقت با استمرار اين نظارت مي توان قبل از پيشرفت و توسعه خرابي و رسيدن به مرحله بحراني اقدامات پيشگيرانه اي را معمول داشت ….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق آناليز روغن ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

آناليز روغن ,, دانلود تحقیق آناليز روغن ,, پاورپوینت آناليز روغن ,, تحقیق در مورد آناليز روغن ,, تحقیق درباره آناليز روغن ,, تحقیق راجع به آناليز روغن ,, تحقیق آماده آناليز روغن ,, پاورپوینت در مورد آناليز روغن ,, متالورژی , درس , مهن,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر