تحقیق تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم

دانلود تحقیق تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم،
در قالب Word و در 6 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
آلومینیم خالص:
آلومینیم فلزی است بسیار نرم و انعطاف پذیر که مقاومت کششی آن از 9000 پوند بر اینچ مربع بصورت تک بلور تا 24000 پوند بر اینچ مربع در حالت کاملا سخت کاری شده متغییر است بعلت انعطاف پذیری عالی آلومینیم ازآن درنورد صفحات و ورق های نازک وکشش سیم استفاده می کنند.
ضریب هدایت گرمایی آلومینیم تقریبا پنج برابرچدن است به سبب قابلیت انعکاس بالا وقدرت تشعشعی کم آن ،آلومینیم برای منعکس کننده های گرما یی و نوری و برای وسایل  سیم کشی مفید است
آلومینیم خالص در هوا مقاومت به خوردگی خوبی دارد  مقاومت به خوردگی آلومینیم اکثرا به علت تشکیل سطح چسبنده وسفتی است قشر اکسید آلومینیمی نازک (al2o3) بصورت رنگ طبیعی از تاثیر بیشتر هوا جلوگیری می نمایید.
آلومینیم وآلیاژهای آن به دلیل نقطه ذوب کم و برخورداری از سیالیت بالنسبه خوب وهمچنین گسترش خواص مکانیکی و فیزیکی در اثر آلیاژسازی و قبول پدیده های عملیات حرارتی و عملیات مکانیکی در صنایع امروز از اهمیت زیادی برخوردار ند و روز به روز  موارد مصرف این آلیاژها توسعه می یابد….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم, دانلود تحقیق تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم, پاورپوینت تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم, تحقیق در مورد تاثیر درجه حرارت ذوب ریزی بر سیالیت آلومینیم, تحقیق درباره تاثیر درجه حرارت,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر