تحقیق بررسی خوردگی فولاد ها

دانلود تحقیق بررسی خوردگی فولاد ها 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع بررسی خوردگی فولاد ها،
در قالب Word و در 35 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
ساختار و مقاومت به خوردگی حفره ای فولادی زنگ نزن دو فازه:
چکیده :
گذشتن از حالت نیمه پایدار به پایدار در خوردگی حفره ای با 5 درصد مول  NaClحل شده در آب برای دو نوع فولاد زنگ نزن ریخته¬گری شده و با ریز ساختارهای مختلف انجام شده در شرایط آنیل شده در دمای 900 تا 1200 درجه سانتی گراد تغییرات ریز ساختاری در فولاد های عملیات حرارتی شده تعریف و تصحیح گردیده است. و تغییراتی که در مکانهای شروع خوردگی در رسوب فازهای ثانویه صحبت گردیده است. شرایط بحرانی برای پایداری حفره اندازه¬گیری شده و برای انتخاب ساختار مناسب انتخاب شده (استفاده شده) در نتیجه پتانسیل بیشتر با رشد حفره ی پایدار برای اولین بار به وسیله ی scapus مشاهده شده است.
مقدمه :
حقیقتی¬که وجود دارد ترکیب برجسته در استحکام مکانیکی مقاومت به خوردگی در محیط¬های گوناگون و قابلیت جوشکاری در ساختن فریت دو فازه به اضافه فولادهای زنگ نزن آستنیتی متناسب برای کاربردهای بسیار صنعتی است به عبارت دیگر استحکام بالای  Dssها هنگامی که آنها به عنوان مواد مقاوم به خوردگی در سازه¬ها استفاده می¬گردند کاهش وزن و  کاهش هزینه را باعث می¬شود. بنابراین در اغلب موارد این فولادها در محیط¬های مختلف در حالت passive انتخاب می¬شوند. متاسفانه خوردگی موضعی خطرناک در تشکیل حفره و خوردگی شیاری رنج برد. مواقعی که در یک لایه محافظ غیرفعال تحت شرایط محیطی و ساختارهای مخصوص شکست رخ می¬دهد به این دلیل مقاومت به خوردگی در کاربردهای بسیار مهم در فولاد های زنگ نزن دو فازه قابل توجه است.
 عدد PRE  برای محاسبه خوردگی برای فولادهای زنگ نزن محاسبه می¬شود: …

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق بررسی خوردگی فولاد ها ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

بررسی خوردگی فولاد ها, دانلود تحقیق بررسی خوردگی فولاد ها, پاورپوینت بررسی خوردگی فولاد ها, تحقیق در مورد بررسی خوردگی فولاد ها, تحقیق درباره بررسی خوردگی فولاد ها, تحقیق راجع به بررسی خوردگی فولاد ها, تحقیق آماده بررسی خوردگی فولاد ها, پاورپوینت در ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر