پروپوزال رشته معماری

دانلود پروپوزال رشته معماری 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شده رشته معماری ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

فهرست :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
6- موضوع پایان نامه :
طراحي پيست دوچرخه سواري سرپوشيده در سايت مجموعه ورزشي زنجان

ساخت یک مجموعه دوچرخه سورای (Velodrome) احتیاج به استاندارهای ویژه و بالایی برای طراحی تکنیکی و ساخت دارد. تجربه نشان داده است که نیازهای ساختاری و موارد مرتبط با آن در ورزش خاص دوچرخه سواری ، فقط بایستی توسط معماران مجرب ارزیابی شود که با دوچرخه سواری و نیازهای ویژه اش آشنایی کامل داشته باشند.
در هنگام ساخت یک مجموعه ورزشی دوچرخه سواری، نه تنها ورزش و اهداف تکنیکی بلکه مسائل اقتصادی و نکته نظرات کارفرما بر روی پروژه و همچنین عملکرد آینده آن تاثیر می گذارد.
در تالیف این گزارش سعی شده است تا از آخرین ضوابط طراحی پیستهای دوچرخه سواری که توسط UCI ( فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ) تدوین شده است و نیز کتب مرجع معماری، سایتهای اینترنتی ، تجارب و تالیفات طراحی و ساخت پیستهای دوچرخه سواری توسط مهندسین مشاور  و …. بهره گرفته شود.

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته معماری ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته معماری , پروپوزال آماده معماری , دانلود پروپوزال آماده رشته معماری , نمونه پروپوزال آماده برای رشته معماری , پاورپوینت پروپوزال معماری , پروپوزال معماری , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته معماری , دانلود پروپوزال معماری ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر