پروپوزال رشته مدیریت اجرایی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت اجرایی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته مدیریت اجرایی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )

این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت اجرایی، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مسئله
(تشريح ابعاد، حدود مسأله، معرفي دقيق مسأله، بيان جنبه‌هاي مجهول و مبهم و متغيرهاي مربوط به پرسش‌هاي تحقيق، منظور تحقيق)
اموزه سازمانها، به دلیل ماهیت عصری که در آن به سر می برندف تفاوتهای بسیار زیادی را با سازمانهای گذشته دارند، ویژگی برجسته سازمانهای قرن بیست و یکم، مسئولیت پذیری ، خودگرانی ، خطرپذیری ، و ناپایداری است ( اردلان و همکاران ، 1391) شاید محیط آینده، محیط آرامی نباشد، اما محیط بسیار انسانی است ( مت سودا، 1992) تئوریها و تحقیقات رهبری با وجود اهمیت برای سازمانها، گذشته طولانی دارند، ولی اخیراً بیان نقش رهبری در مدیریت دانش شروع شده است . ( لاکشمن ، 2008)
دانشمندان معاصر مدیریت غالباً بر اثر بخشی تأکید دارند که به وسیله کسب ، توسه و به کارگیری دانش ایجاد می شود و اعتقاد دارند که کسب دانش جدید به چگونگی تحول سازمانها و فعالیتهای رهبری بستگی دارد و موجب سازگاری با تغییر شرایط سازمانی می شود . ( آلریش ، 2005).
مدیریت دانش شیوه جدید تفکر در مورد سازمان و تسهیم منابع فکری ف شیوه ای به منظور بهره وری ، بهبود عملکرد و کاهش هزینه هاست و ارزیابی دقیق روند تغییر و تحولات دانش در هزاره سوم، مبین این است که جهان صنعتی امروز جامعه ای است که در آن به تدریج فناوریهای نیرو افزا جای خود را به فناوریهای دانش افزا می دهند، از این رو سازمانها باید به طور مداوم دانش جدید را به شکل ایجاد، اعتبار بخشی و کاربرد در محصولات و خدمات به کار گیرند. ( خوش سیما و همکاران ، 1389)
مالهوترا (2005) مدیریت دانش را فرایندی که به واسطه آن سازمانها در زمینه یادگیری ( درونی کردن دانش ) ، کدگذاری دانش ( بیرونی کردن دانش ) و توزیع و انتقال دانش ، قادر به کسب مهارت هستند، تعریف می کند.
مدیریت سازمانها با تکیه بر دانش برتر امکان اتخاذ تصمیمات معقولتر در موضوعات مهم و بهبود عملکردهای مبتنی بر دانش را فراهم می آورند. از این رو مدیریت دانش مقولهای مهمتر از خود دانش محسوب میشود و سازمانها در پی آنند تا چگونگی تبدیل اطلاعات و دانسته های فردی و سازمانی را به دانش و مهارتهای فردی و گروهی تیین و روشن کنند ( رئیسی و همکاران، 1390).
رهبری به متحول کردن و برانگیختن انسانها مربوط می شود و مخصوصاً در مدیریت سازمانهای آموزشی از حساسیت خاصی برخوردار است ( میرکمالی ، 1389) برای اینکه یک سازمان موفق باقی بماند، وجود رهبری واجب و ضروری است ( هیکس و همکاران، 1389) . بررسی متون و نوشته های رهبری پیشنهاد می کند که مدیریت اطلعات و دانش بر عملکردهای رهبری اهمیت دارند. رویکردهای مختلف مطالعه رهبری تأکید دارند که مدیریت دانش و اطلاعات و دانش تصاحب شده به وسیله ، رهبران برای تحقق کارکردهای سازمانی اهمیت دارد ( لاکشمن ، 2008) . رهبران سازمانها می توانند بر فرایندهای انتقال دانش مؤثر باشند ( میبی و همکاران 2012) رهبری دانش را اینگونه تعریف نموده اند: هر نگرش یا عملی ( گروهی یا فردی و عینی و ضمنی ) که دانش جدید و با اهمیت را در روشهایی که نهایتاً موجب تفکر و پیامدهای جمعی می شود، تهییج می کند تا خلق ، تسهیم و مورد استفاده قرار گیرد ( منظور ، 2011) .

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت اجرایی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت اجرایی, پروپوزال آماده مدیریت اجرایی, دانلود پروپوزال آماده رشته مدیریت اجرایی, نمونه پروپوزال آماده برای رشته مدیریت اجرایی, پاورپوینت پروپوزال مدیریت اجرایی, پروپوزال مدیریت اجرایی, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده ر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر