پروپوزال رشته بازرگانی بین الملل

دانلود پروپوزال رشته بازرگانی بین الملل 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال بازرگانی بین الملل
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته بازرگانی بین الملل، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
5. مقدمه :
در محیط رقابتی دنیا امروز، بیشتر شرکت ها بر روی حفظ مشتریان به عنوان کلید اصلی موفقیت تاکید دارند . در واقع در بازاریابی مهمترین استراتژی، حفظ مشتریان کنونی و جذب  مشتریان جدید است. در نتیجه غالب شرکت ها تلاش دارند به مشتریان خود خدمات درجه اول ارائه کنند زیرا خدماتی که با کیفیت برتر به مشتری تحویل داده می شود، به احتمال زیاد رضایت مشتریان را ارتقاء می بخشد(لین،2006). با این وجود ممکن است در فرآیند تحویل خدمات نارسایی ها، خطاها، اشتباهات و نارضایتی هایی رخ دهد. صنعت بیمه به عنوان یکی از صنایع خدماتی شامل درجه بالایی از تعاملات شخصی میان کارکنان و کارشناسان این صنعت و مشتریان می باشد، در این میان عدم برقراری ارتباط صحیح می تواند موجب نارسایی خدمات گردد(میلر و همکاران ،2000). چنانچه شرکتها به مشکل نارسایی خدمات توجه کافی مبذول ندارند ممکن است با ورشکستگی مواجه شوند. احیاء خدمات در برگیرنده آن دسته اعمالی است که به منظور رفع مشکلات، تغییر نگرش های منفی مشتریان ناراضی و نهایتا حفظ این مشتریان انجام میگیرد( میلر و همکاران ،2000).بنابراین تاکید و تمرکز بر روی احیاء خدمات و خصوصاً استراتژی های احیاء خدمات برای رفع این مشکل برای شرکت ها ضروری است.  احیاء خدمات و رابطه  آن با رضایت مشتریان و تصمیم به خرید مجدد آنها از جمله موضوعاتی است که در قرن 21 به طور فزاینده ای مورد علاقه قرار گرفته است .وقوع نارسائی خدمات می تواند رضایت مشتری را از بین ببرد؛ رضایت مشتری که به عنوان پیش زمینه و مقدمة  نیات رفتاری مشتری شناخته می شود یک عامل کلیدی است که هر صنعت خدماتی باید به آنها دست یابد چرا که یک شرکت می تواند با حفظ مشتریان فعلی هزینة جذب مشتریان جدید را کاهش دهد .بنابراین استفاده از استراتژی های احیاء خدمات که منجر به حفظ مشتریان می شود برای یک شرکت لازم است (هوکات و همکاران،2016).

6. بیان و طرح  مسئله :
سال های اخیر، به علت افزایش عرضه و رقابت، سازمان های تولیدی و خدماتی برای حفظ بقاء و افزایش سودآوری و سهم بازار خویش، مجبور به ارائه کالاها و خدماتی متنوع تر، با کیفیت تر و متناسب با خواسته ها ، تمایلات وسلیقه های مشتریان شدند(سپهری و همکاران ،1390). از سویی دیگر آگاهی مشتریان از کالاها و خدمات نیز افزایش یافته و با افزایش تعداد رقبا، دیگر پذیرای هر نوع کالا یا خدمتی نیستند. مشتریان امروزی، به دنبال محصول یا خدمتی هستند که به بهترین وجه، نیازها، خواسته ها و سلیقه های آنها را براورده سازد و از کیفیت و قیمتی مناسب برخوردار باشد(صمدی و همکاران،1387).در این بین میزان استفاده از خدمات و اشتغال به کارهای خدماتی در تمامی جوامع رو  به افزایش است. هر چه تجارت و فعالیت ها پیچیده تر، تخصصی تر و رقابتی تر باشد، امور خدماتی رشد بیشتری می یابد . . .

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته بازرگانی بین الملل ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته بازرگانی بین الملل, پروپوزال آماده بازرگانی بین الملل, دانلود پروپوزال آماده بازرگانی بین الملل, نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل, پاورپوینت پروپوزال بازرگانی بین الملل, پروپوزال بازرگانی بین الملل, رایگان , روش ت,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر