پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال  مدیریت بازاریابی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته  مدیریت بازاریابی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي:
عمده تحقیقات و پژو هشهای انجام شده در رابطه با جذب اعضاء و ایجاد وفاداری در میان آنها جهت شرکت های تولیدی و سازمانهای انتفاعی بوده است و سازمانهای غیر انتفاعی از جمله کتابخانه ها کمتر از این موضوع بهره مند شده اند .دلایل این مطلب بسیار است . ازجمله عدم توجه کافی مسئولین سازمانهای غیر انتفاعی ، بی علاقگی اساتید دانشگاهی و دانشجویان به خاطر حاکمیت سود و انتفاع در سازمانهای انتفاعی از طرف دیگر جامعه شاهد پایین بودن مطالعه سرانه کتاب و فقدان فرهنگ کتابخوانی می باشد . مسئولین بلند پایه کشور از جمله مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به گسترش این موضوع اشاره داشته اند .
در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی، اجتماعی و دولتی بودن کتابخانه ها  و مهم تر از همه فزونی میزان تقاضا بر عرضه، همواره کتابخانه های کشور مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند مردم همه به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی کتابخانه های عمومی  کشور هیچ گونه انگیزه ای برای مراجعه به کتابخانه های عمومی  نداشته اند،  لذا مشتریان به ناچار به کتابخانه مراجعه می کنند تا نیازهای ابتدایی خود را بر طرف سازند.  

بر این اساس کتابخانه های عمومی کشور از جمله کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر باید به دنبال گسترش فرهنگ مطالعه و جذب و ایجاد وفاداری مخاطبان جدید در راستای گسترش فرهنگ  آموزش در سطح کشور باشند.
 عوامل ایجاد وفاداری می تواند ریشه در مباحث فرهنگی و تا حدکمی اقتصادی و فن آوری داشته باشد .
تحقیقات انجام شده نشان میدهد متغیرهای شایستگی ، توانایی ایجاد ارتباط ،تعهد ،توانایی رفع مشکلات مراجعان می توانند عامل اصلی ایجاد وفاداری در میان مراجعین باشند.
تعهد : میل و رغبت پایدار مستمر به حقظ رابطه ارزشمند  .
توانایی ایجاد ارتباط :  به توانایی فراهم آوردن به موقع اطلاعات مفید و قابل اعتماد اطلاق می شود. ارتباطات در رابطه
توانایی رفع مشکلات مراجعان: توانایی به حد اقل رسانیدن میزان عواقب منفی و نزاع های بالقوه مراجعان .
شایستگی:  به عنوان درک و تصور خریدار از توان تجاری و فن آوری ارائه دهنده خدمت است.
             
با توجه به توضیحات فوق این پژوهش قصد دارد در راستای اعتلای فرهنگ به بر داشتن گامی در این زمینه بپردازد . آن درصد د یافتن پاسخ سوال اصلی تحقیق به قرار  زیر است :
آیا متغیر های شایستگی ، توانایی ایجاد ارتباط ،تعهد ،توانایی رفع مشکلات مراجعان ، در کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر بر کیفیت رابطه و ایجاد وفاداری در میان مراجعان و ایجاد وفاداری در آنها تاثیر معناداری دارد ؟

د – اهمیت و ضرورت انجام تحقيق:
انواع محصولات جدید کتابداری مدرن توسعه یافته  برای رفع نیازهای مشتری، فراهم ساختن شاخصی واضح از تغییراتی که کتابداری طی دو دهه ی گذشته داشته است، مورد نظر است. موارد کاربرد رو به افزایش این نوآوریها علی الخصوص شبکه های رایانه ای برای کتابداری مدرن که عمدتاً با تغییراتی در کانال توزیع اداره می شوند هزینه تعامل و معامله را کاهش داده و سرعت ارائه خدمات را بطور اساسی افزایش داده است. این نوآوریهای کتابداری مدرن به مدیریت لجستیک و فعالیت های دیگر موجود در امر ارائه خدمات به مشتری کمک کرده است و رابطه مشتری و ارائه دهنده ی خدمت را هم به طرق مختلفی تحت تأثیر قرار داده اند.
گرچه وفاداری مشتری در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ولی تحقیقات در این زمینه بطور جدی صورت نگرفته است.  بیشتر تحقیقات انجام شده در زمینه های رفتاری بوده است. همچنین مواردی نظیر ارتباط بین وفاداری مشتری،کیفیت، رضایتمندی مشتری و سودآوری نیز کانون توجه تحقیقات بین المللی بوده است (McMullan, 2005). به این ترتیب ، وجود یک منبع جامع که در برگیرنده همه موارد فوق باشد، ضروری به نظر می رسد و یکی از اهداف انجام  این تحقیق به شمار می رود.
بر این اساس و بر اساس مطالب ارائه شده در قسمت بیان مساله و با توجه به اینکه طبق شواهد و مطالعات موجود تاکنون تحقیقی در این زمنه صورت نگرفته است ، انجام پژوهش مذکور لازم و ضروری به نظر می رسد

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت بازاریابی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت بازاریابی , پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی , دانلود پروپوزال آماده مدیریت بازاریابی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت بازاریابی , پروپوزال مدیریت بازاریابی , رایگان , روش ت,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر