پروپوزال رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی

دانلود پروپوزال رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال مدیریت دولتی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مدیریت دولتی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
مقدمه
در دهه گذشته افزایش عواملی چون جهانی‌سازی، فناوری اطلاعات، رقابت كسب و كار جهانی و منابع طبیعی محدود، دیدگاه افراد را نسبت به اینكه یك سازمان و شركت خوب چگونه تعریف می شود را تغییر داده است. در گذشته صورت‌های مالی عامل اصلی در تعریف یك شركت خوب بود اما در سال های اخیر، اصول اخلاقی، معنویت، كیفیت زندگی كاری و رضایت شغلی به طور فزاینده¬ای به عنوان شاخص¬های پیش روی مرتبط با كاركرد و نگه¬داری سازمان¬های كسب¬وكار معرفی می¬شوند (Koonmee et al.‌، 2010). بعضی از محققان عقیده دارند كه نوعی تنش اساسی بین اهداف عقلایی و تكامل معنوی در سرتاسر محیط¬های كاری به¬وجود آمده است.گریگوری پیرس، مدیر یك انتشاراتی و موسس سازمان «رهبران معنوی كسب و كار برای كمال، اخلاق، و عدالت» بیان می¬كند: « ما اغلب زمان زیادی را برای كاركردن صرف می كنیم. شرم آور است اگر خدا را در آن¬جا نیابیم». به همین منظور سازمان¬ها به طور روزافزونی، بی¬ارزشی كسب موفقیت¬های مالی را در مقابل هزینه ارزش¬های انسانی درك نموده و در هزاره جدید برای كمك به كاركنان در جهت متوازن ساختن زندگی كاری و خانوادگی آن¬ها  و نیز شكوفا ساختن قابلیت¬های بالقوه¬شان در محیط¬های كاری در پی راه های جدیدی هستند(فرهنگی و همكاران، 1385).
از این رو اینکه سازمان‌ها تنها به فکر سودآوری و ارزش‌های مادی بوده و با رفتارشان با کارکنان نیز در صورت هزینه – منفعتی ظاهر شود، کم کم روح سازمان را رو به زوال برده و تمامی بخش‌های آن را خدشه دار می‌سازد. یکی از مفاهیمی که بیشتر محققان علم مدیریت برای حل این مشکلات به آن روی آورده اند، موضوع معنویت و رهبری معنوی در سازمان هاست. رهبران معنوی نقشی احیا کننده در روابط میان کارکنان و شغلشان و نیز تعهد قلبی شان به سازمان و موارد دیگر دارند. به گونه‌ای که در بیشتر مواقع سازمان‌های بی روحی که صرفا به دنیال سود و بهره کشی از کارکنان بوده و دیدی مکانیکی به آن‌ها داشته اند، موجبات عدم رضایت شغلی کارکنان را فراهم کرده و به مرور زمان، بهره وری و سودآوری سازمان‌ها را نیز در بازار رقابتی دچار مشکل می‌سازد. چرا که کارکنانی که در سازمان از رضایت شغلی برخوردار نمی باشند، تعهد کاری کمتری به اهداف سازمان داشته و از خود انحرافات کاری بسیاری را به نمایش خواهند گذاشت.
در این تحقیق به دنبال آنیم که با مطالعه موضوع معنویت و رهبری معنوی در سازمان‌ها و نیز بررسی رضایت شغلی کارکنان، تاثیرات رهبری معنوی را بر روی رضایت شغلی کارکنان مورد آزمون قرار دهیم و راهکارهایی را در راستای اهداف پژوهش ارائه دهیم.

توضیحات پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد می باشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت دولتی , پروپوزال آماده مدیریت دولتی , دانلود پروپوزال آماده مدیریت دولتی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت دولتی , پاورپوینت پروپوزال مدیریت دولتی , پروپوزال مدیریت دولتی , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته مد,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر