پروپوزال رشته مديريت اجرايي رشته بازاريابي

دانلود پروپوزال رشته مديريت اجرايي رشته بازاريابي 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

مقدمه
ورود به قرن بیست و یکم و عصر اطلاعات با چالش ها و نگرانی های بسیار جدی همراه بوده است به طوری که هیچ یک از برنامه های توسعه ای طراحی شده و فناوری های نوین قرن بیستمی نتوانسته اند تاثیر قاطعی بر حل این مسائل و تبعات ناشی از بروز آن ها برجای گذارند (کلی ، 2003). اما به نظر بسیاری از صاحب نظران، محققین، مدیران و دولت مردان،  انقلاب فناوری اطلاعاتی می تواند نقش اساسی در مواجهه با این چالش ها داشته باشد (مورنان ، 2002،ص12). یکی از مهمترین فرصت هایی که این فناوری پیش روی دولتمردان ومدیران قرار می دهد امکان مهندسی مجدد، معماری و افزایش قابلیت دسترسی، تقویت کارآمدی و پاسخگوتر ساختن دولت است که استفاده از آن در فرایند حکومت گری موجب پدیدار و پایدار شدن واقعیتی به نام دولت الکترونیکی  شده است که لازمه حکومت دولت ها در جوامع اطلاعاتی است (باکاس ،2001،ص5).  
عوامل متعددی زمینه استقرار دولت الکترونیکی را فراهم می سازند و بخش دولتی را به سوی بر پایی آن سوق می دهند که عبارتند از:
الف) رشد فناوری به ویژه فناوری اطلاعات و پهنای باند مخابراتی : فناوری اطلاعات نماد عصر حاضر است که با نرخی فزاینده و تصاعدی در حال رشد است و برتمامی پدیده ها از جمله دولت و موسسات دولتی تاثیرات شگرفی بر جای گذاشته و خواهد گذاشت (نقدی فردهاشمیان،1382).
ب) افزایش سرمایه گذاری بنگاه های اقتصادی در بخش فناوری اطلاعات و تطبیق آن با نیازها و شرایط خویش: بنگاه های اقتصادی  سرمایه گذاری کلانی را در زمینه فناوری اطلاعات انجام داده اند و بخش دولتی نیز در پاسخگویی به شرایط کنونی و کم کردن شکاف بین بخش خصوصی و دولتی ناگزیر از سرمایه گذاری در این زمینه است.   
ج) رشد استفاده از اینترنت و عادت کردن مردم به استفاده از آن: اینترنت یکی از پدیده های منحصر به فرد قرن بیستم است که ضمن تاثیر گذاری بسیار بر زندگی مردم مزایای بی شماری نیز بر آن مترتب بوده که استفاده روز افزون و عمومیت یافتن از آن را موجب شده است (بورکه ،2000).
د) تغییر انتظارات شهروندان و بنگاه های اقتصادی و بالا رفتن سطح توقعات آن¬ها : انتظارات افراد در مورد خدمات و محصولات و نحوه و کیفیت ارائه آن به طور روز افزون در حال تغییر است و دولت ها نیز باید پاسخگوی این نیاز ها وانتظارات باشند (کلی، 2003). …

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مديريت اجرايي رشته بازاريابي ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مديريت اجرايي , پروپوزال آماده مديريت اجرايي , دانلود پروپوزال آماده مديريت اجرايي , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مديريت اجرايي , پاورپوینت پروپوزال مديريت اجرايي , پروپوزال مديريت اجرايي , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده ر,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر