پروپوزال رشته مدیریت استراتژيک

دانلود پروپوزال رشته مدیریت استراتژيک 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

مقدمه

كيفيت ارائه خدمات و توليدات همواره مورد توجه انسانها بوده است . شايد توسعه نوآوري و صنعت نيز ، برمبناي اين اصل استوار باشد كه انسان هيچگاه نسبت به وضع موجود خود راضي نيست و همواره سعي در بهبود آن داشته است .اهميت كيفيت در بخش صنعت در دهه هاي 1950-۱۹۴۰ مورد توجه قرار گرفت و در علوم پزشكي از سا ل ۱۹۸۰ مطرح شد(رجبي پور ميبدي و همكاران، 1388)
يكي از مشاغل كليدي و مهم در محيط هاي بهداشتي درماني پرستاري است(موصلي و همكاران، 1389) و پرستاران بيش از 70 درصد افراد تيم بهداشتي درماني را تشكيل مي دهند(هكاري و همكاران، 1389). در مراقبت نيز، به عنوان بخش مهم پرستاري، مورد قبول بيشتر پرستاران و محققان پرستاري بوده و مترادف اقدامات پرستاري است. اين مفهوم، نمونه بارز احساس، فكر و عمل است كه با خود راحتي جسماني و رواني را فراهم مي كند(بالجاني و همكاران، 1391).
علاوه بر موارد ذكر شده، اخيراً مطالعات زيادي در زمينه تأثير معنويت در سازمانها و بهبود عملكرد افراد
انجام شده است كه آن را به عنوان نيروي قدرتمندي جهت سازگاري و تطابق بهتر افراد در مواجهه با مشكلات معرفي كرده است. ورود معنويت به حرفه ها و مشاغل پديده نوپايي است كه مي تواند تأثير مثبتي در بهبود عملكرد و صلاحيت افراد و ارتقاء سازمان ها داشته باشد. هوش معنوي نيز سازهاي جديد است كه به معناي مجموعه اي از قابليتهاي فرد در ارتباط با منابع معنوي است كه دربردارنده نوع مؤثري از سازگاري و رفتارحل مسأله است و بالاترين سطوح رشد را در حيطه هاي مختلف شناختي، اخلاقي، هيجاني، بين فردي و … شامل مي شود و فرد را در جهت هماهنگي با پديده هاي اطرافش و دستيابي به يكپارچگي دروني و بيروني ياري مي نمايد.حيطه هاي مختلف شناختي، اخلاقي، هيجاني، بين فردي و … شامل مي شود و فرد را در جهت هماهنگي با پديده هاي اطرافش و دستيابي به يكپارچگي دروني و بيروني ياري مينمايد  اين هوش به فرد ديد كلي در مورد زندگي و همه تجارب و رويدادها ميدهد و او را قادر به استفاده از ظرفيتها و منابع معنوى براى تصميم گيرى هاى مهم و حل مسائل روزانه مي كند(كريمي مونقي و همكاران، 1390).
پژوهش حاضر قصد دارد، علاوه بر سنجش ميزان هوش معنوي و كيفيت مراقبت هاي پرستاري در بين پرستاران بيمارستانهاي آموزشي درماني دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان، تاثير هوش معنوي بر كيفيت ارائه مراقبت هاي پرستاري در بيمارستان هاي مذكور را نيز بررسي نمايد….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مدیریت استراتژيک ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مدیریت استراتژيک, پروپوزال آماده مدیریت استراتژيک, دانلود پروپوزال آماده مدیریت استراتژيک, نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت استراتژيک, پاورپوینت پروپوزال مدیریت استراتژيک, پروپوزال مدیریت استراتژيک, رایگان , روش تحقیق ,,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر