نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی درباره سبک های دلبستگی

دانلود نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی درباره سبک های دلبستگی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال روانشناسی تربیتی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته روانشناسی تربیتی ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بیان مسأله
وقتي شخص براي رسيدن به يك نتيجه دلخواه رفتاري را بر ميگزيند بايد آن رفتار در دسترس باشد. مذاكره، ايفاي نقش، ابراز وجود، مهارتهاي محاورهاي براي شروع و تداوم تعاملهاي اجتماعي، مهارتهاي فراگيري و يادگيري رفتار دوستانه با ديگران، از مولفه هاي اصلي مهارتهاي رفتاري تلقي گرديدهاند) مهار تهاي هيجاني و عاطفي مولفه سومي است كه براي برقراري روابط مثبت با ديگران، ايجاد و گسترش اعتماد و روابط حمايتي دوجانبه، شناسايي و پاسخدهي مناسب به علائم هيجاني در تعاملهاي اجتماعي يا مديريت استرس لازم به نظر ميرسد،) مهارتهاي انگيزشي شامل ساختار ارزشمند فرد، سطح رشد اخلاقي و احساس اثربخشي و كنترل فرد و در .( نهايت احساس خودكارآمدي او ميشود )فلنر و همكاران، 1990 ).
بالبی (1969)به نقل از یزدانی(1390) فرآیند شکل‌گیری دلبستگی نوزاد و مادر را تشریع کرد و نشان داد که چگونه سیستم احساسات و رفتارهای دلبستگی، نوزاد را به مادر نزدیک و از خطر دور می‌سازد و جدایی از مادر اضطراب و درماندگی کودک را در پی خواهد داشت. حساسیت، پاسخ‌گویی و حضور فعال مادر و دسترسی منظم نوزاد به وی خطوط اصلی دلبستگی ایمن را در کودک ترسیم می‌کند. از این پایگاه امن که متضمن اعتماد کودک به دیگران و خود می‌باشد رفتار اکتشافی تقویت می‌شود و کنش‌وری اجتماعی گسترش می‌یابد. وقتی مادر بی‌تفاوت با طردکننده باشد، مشخصه‌های دلبستگی بر محور فقدان اعتماد به خود و دیگران شکل می‌گیرد. بر این اساس دلبستگی محصول تجربه‌های واقعی فرد در مورد حساسیت، پاسخ‌گو بودن و حضور فعال و منظم مادر در خلال سال‌های نوزادی، کودکی و نوجوانی می‌باشد. در چارچوب روابط بزرگسالی اکثر محققان بر اهمیت دلبستگی به منزله یکی از جنبه‌های ارتباطی و بر استمرار تحولی آن اتفاق نظر دارند.

توضیحات پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد می باشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر روینمونه پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی درباره سبک های دلبستگی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته روانشناسی تربیتی , پروپوزال آماده روانشناسی تربیتی , دانلود پروپوزال آماده روانشناسی تربیتی , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی , پاورپوینت پروپوزال روانشناسی تربیتی , پروپوزال روانشناسی تربیتی , رایگان , روش تحقیق ,,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر