پروپوزال رشته مشاوره و راهنمایی (M.A)

دانلود پروپوزال رشته مشاوره و راهنمایی (M.A) 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال مشاوره و راهنمایی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته مشاوره و راهنمایی، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بیان مسأله
فرآیند نقّاشی و یا ساختن، فرآیند پیچیده ای است که طیّ آن کودک اجزاء گوناگون از تجربیاتش را برای ساختن یک کل معنی دار مورد استفاده قرار می دهند. دراین فرآیند او به ما چیزی بیش از یک تصویر یا یک مجسّمه را می دهد. او بخشی از خود را به ما باز می¬نمایاند اینکه چگونه فکر می کند، و چگونه احساس می کند و چگونه می بیند (لونفلید بریتین 1970، به نقل از وودو ویلیامز 1977، 34).
استفاده از هنر درمانی برکودکان معلول می تواند موثرترین راه برای رساندن آنان به آگاهی و ساختن پل-های ارتباطی و انگیزشی باشد. کودکی که مورد خشم قرار گرفته می تواند یک بیان بدون انتقام داشته باشد. یک کودک خود تخریب می تواند چیزی ارزشمندی برای بیان خود پیدا کند.
کودکی که تاخیر در رشد دارد می تواند به تدریج وبه شیوه مناسب دنیای پیچیده خود را کشف کند. برای یک مشکل کمک کند که می تواند موجب ناسازگاری فرد از طریق شکستهای متمادی گردد.
هنر، بازی، داستان گفتن و … ابزار های طبیعی هر کودک معلول یا سالمی است که بوسیله آن ظرفیت های خود را گسترش می دهد. بوسیله چنین تجارب خلاقیت آمیزی یک کودک به آزمایش ایده های جدید، بیان احساسات، تجربیات، خیالبافی¬های و بیان ترس¬ها می پردازد. هنر کودکان وسیله‌ای برای آزمایش و بیان فرآیندی یکپارچه سازی واقعیّت با تجربه گذشته می¬باشد (وودو 1977، 13).
کرپلین  درسال 1912و بلورلر  درسال  1918پیشنهاد کردند که از ترسیم نقّاشی می تواند به عنوان تشخیص شرایط آسیب شناختی بیماران استفاده کردند. مارگارت نامبورگ  پس از سال¬ها تجربه در کار با کودکان دریافت که بین نقّاشی‌های کودکان و روان درمانی، نوعی ارتباط وجود دارد و بیان آزاد هنر کودکان  می‌تواند اساس معالجات روان درمانی باشد (لویک  1983، 29).
از آنجا که کودکانی که رفتارهای پرخاشگرانه دارند، می¬توانند به خود و دیگران آسیب بر سانند ودر محیط مدرسه و خانه خطرات جدی به بار بیاورند، لذا ابداع روش¬هایی که بتواند به کاهش پرخاشگری این کودکان منجر گردد، مفید خواهد بود. تاکنون پژوهش¬هایی برای بررسی تاثیر نقّاشی درمانی در کاهش انواع اختلالات در مورد افراد با هوش بهنجار صورت گرفته است.

توضیحات پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد می باشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته مشاوره و راهنمایی (M.A) ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته مشاوره و راهنمایی, پروپوزال آماده مشاوره و راهنمایی, دانلود پروپوزال آماده مشاوره و راهنمایی, نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی, پاورپوینت پروپوزال مشاوره و راهنمایی, پروپوزال مشاوره و راهنمایی, رایگان , روش تحقیق ,,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر

قالب پاورپوينت صنایع غذایی

دانلود قالب پاورپوينت صنایع غذایی  درج شده در دسته بندی  و برچسب علوم انسانی » صنایع غذایی جهت دیدن جزئیات بیشتر روی ” قالب پاورپوينت

پاورپوینت رشد جنسی

دانلود پاورپوینت رشد جنسی  درج شده در دسته بندی  و برچسب علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی دانلود پاورپوینت با موضوع رشد جنسی،با فرمت

پاورپوینت ویتامین ها

دانلود پاورپوینت ویتامین ها  درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پاورپوینت ويتامين B1ويتامين B1 (تيامين) در تبديل غذا به انرژي كمك مي