پروپوزال رشته برنامه ریزی شهری

دانلود پروپوزال رشته برنامه ریزی شهری 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال برنامه ریزی شهری
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته برنامه ریزی شهری، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
– بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی:
 (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و بیان اهداف کلی تحقیق)
رشد سریع جمعیت و افزایش تملک وسایل نقلیه شخصی،گستردگی جغرافیایی شهر را به دنبال دارد.در چنین شهرهایی سیستم حمل و نقل درون شهري اهمیت ویژه یافته و به نحوي طراحی می گردد که حداکثر کارایی را در سرویس دهی به شهروندان داشته باشد(احمدی ، 1386) . هرساله بر تعداد وسایل نقلیه در شهرها افزوده می شود واین افزایش باعث بروز تراکم وافزایش آلودگی هوا به ویژه در مناطق مرکزي شهر و افزایش تعداد تصادفات درشبکه راه ها می شود.خصوصا این که شبکه راه ها براي حجم هاي ترافیکی موجود طراحی نگردیده است. عدم وجود پارکینگ هاي عمومی باعث کاهش کارایی پارکینگ و در نتیجه افزایش پارك حاشیه اي و کاهش روانی ترافیک و به طور غیر مستقیم باعث کاهش عرض خیابان ها می گردد( پیام شهر ، 1388).
امروزه معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به خصوص در مناطق مرکزي شهر،گریبانگیر اکثر شهرهاي بزرگ می باشد و بیشتر مدیریت و سرویس دهی ترافیک جاري مد نظر بوده و بخش دیگري از ترافیک شهري،یعنی ترافیک ساکن (وسایل نقلیه پارك شده) و اثرات آن بر ترافیک جاري کمتر مورد توجه قرار گرفته است.دلیل این که چرا به این مشکل در طول زمان توجه نشده است این است که مهندسین ترافیک تنها به مدیریت ترافیک جاري شهر توجه داشته اند و از مدیریت پارکینگ غافل شده اند.از این رو یکی از مشکلات عمده در مدیریت ترافیک،مدیریت ترافیک ساکن است(احمدی ، 1386) . زمان توقف اتومیبل هاي سواري شخصی در شهرها به مراتب بیش از مدت زمان حرکت آنها است . از این رو پیش بینی فضاي مناسب پارکینگ براي اتومیبل ها به ویژه در مناطق پر تراکم ومرکزي شهري علاوه بر صرفه جویی در زمان تلف شده براي جستجوي فضاي پارکینگ ،صرفه جویی در مصرف سوخت ،کاهش استهلاك وسایل نقلیه واثرات نامطلوب روانی ،باعث کاهش حجم اتومبیل هاي سرگردان درجستجوي فضاي پاکینگ ودر نتیجه کاهش زمان تاخیر در شبکه می شود از سوي دیگر پارك کردن وسایل نقلیه در حاشیه خیابان ها به ویژه در محدوده مرکزي شهر باعث کاهش ظرفیت ،کاهش سرعت حرکت ،افزایش تصادفات وکاهش سطح ایمنی در این معابر می گردد.در ضمن به دلیل این که پارکینگ هاي حاشیه اي در کنار معابر قرار دارند به واسطه ورود و خروج هاي متوالی مانورهاي وسایل نقلیه جهت پارك ،باعث کاهش ایمنی واختلال در ترافیک عبوري می شود( سید حسین ، 1388).

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته برنامه ریزی شهری ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته برنامه ریزی شهری, پروپوزال آماده برنامه ریزی شهری, دانلود پروپوزال آماده برنامه ریزی شهری, نمونه پروپوزال آماده برای برنامه ریزی شهری, پاورپوینت پروپوزال برنامه ریزی شهری, پروپوزال برنامه ریزی شهری, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر