پاورپوینت درس سوم آغاز تاریخی فلسفه

دانلود پاورپوینت درس سوم آغاز تاریخی فلسفه 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پاورپوینت

مورّخان فلسفه در غرب، تاریخ فلسفه را غالبا از یونان و فلاسفۀ یونانی پیش ازسقراط آغاز می کنند و معمولاً «تالس » رانخستین فیلسوف یونانی معرفی می نمایند.
تالس یا طالس فیلسوف مکتب مَلَتی بود. از او که در نیمهٔ دوم سدهٔ ششم پیش از میلاد می‌زیست- به عنوان آغازگر فلسفه و نخستین چهرهٔ علم یاد می‌شود. یونانیان او را در شمار حکمای سبعه آورده‌اند.
تالس میلتوسی در حدود سال ۶۲۴ پیش از میلاد در شهر میلیتوس در ایونیه (غرب ترکیه امروزی) که باشکوه ترین و قدرتمندترین شهر یونانی در سواحل آسیای صغیر بود، به دنیا آمد. پدر وی اکسامیس و مادرش کلئوبولینه نام داشتند.
مشهور است که کلئوبولینه ، مادر تالس از پسرش درخواست می کرد تا ازدواج کند اما تالس علاقه ای به ازدواج نداشت و هر بار در برابر خواسته مادرش می گفت : مادر من هنوز برای ازدواج کردن جوانم . این پاسخ تالس تنها جوابی بود که همیشه به مادرش می گفت. تا این که در دوران پیری ، پس از خواهش دوباره مادرش برای ازدواج گفت : مادرم ، الان برای ازدواج خیلی دیر شده . هنگامی از او پرسیدند که چرا فرزند ندارد، در پاسخ می گفت: « چون عاشق کودکانم.» …

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپاورپوینت درس سوم آغاز تاریخی فلسفه ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

درس سوم آغاز تاریخی فلسفه, دانلود پاورپوینت درس سوم آغاز تاریخی فلسفه, پاورپوینت در مورد درس سوم آغاز تاریخی فلسفه, تحقیق درس سوم آغاز تاریخی فلسفه, پاورپوینت درباره درس سوم آغاز تاریخی فلسفه, پاورپوینت راجع به درس سوم آغاز تاریخی فلسفه, پاورپوینت آم,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر