تحقیق همه چیز در مورد گوگرد

دانلود تحقیق همه چیز در مورد گوگرد 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع گوگرد،
در قالب Word و در 106 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
گوگرد
گوگرد یک از عنصر شیمیایی جدول تناوبی است که نماد آن S و عدد اتمی آن 16 میباشد. گوگرد یک نافلزفراوران بی بو بی مزه و چند ظرفیتی است که بیشتر به شکل کریستالهای زرد رنگ که در کانی های سولفید و سولفات بدست می آید شناخته شده میباشند.گوگرد یک عنصر حیاتی و لازم برای تمامی موجودات زنده میباشد که مورد نیاز اسید آمینوها و پروتئین ها میباشد. این عنصر به صورت اولیه در کودها استفاده میشود ولی بصورت گسترده تر در باروت ملین ها کبریت ها و حشره کش ها بکار گرفته میشود.
خصوصیات قابل توجه
ظاهر این نافلز به رنگ زرد کمرنگ میباشد که بسیار سبک و نرم است. این عنصر به هنگام ترکیب با هیدروژن بوی مشخصی دارد که مشابه بوی تخم مرغ فاسد شده میباشد. گوگرد با شعله آبی رنگ میسوزد و بوی عجیبی از خود ساتع میکند. گوگرد در آب حل شدنی نیست ولی در دی سولفید کربن حل میشود. حالتهای معمول اکسیداسیون این عنصر -2و+2و+4 و +6 میباشد. گوگرد در تمام حالتهای مایع جامد و گاز شکلهای چند گانه دارد که ارتباط بین آنها هنوز کاملا درک نشده است. گوگرد کریستالی به صورت حلقه گوگردی S8 نشان داده میشود.
نیترید گوگرد پولیمری خواص فلزی دارد و این در حالی است که هیچ گونه اتم فلزی در خود ندارد. این عنصر همچنین خواص نوری و الکتریکی غیر معمولی نیز دارد. گوگرد غیر متبلور یا پلاستیک با عمل سرد کردن سریع کریستال گوگرد حاصل میشود. مطالعات در زمینه اشعه ایکس نشان میدهد که گونه غیر متبلور و بی نظم ممکن است که 8 اتم در هر ساختار پیچشی ستاره مانند داشته باشد….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق همه چیز در مورد گوگرد ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

گوگرد,, دانلود تحقیق گوگرد,, پاورپوینت گوگرد,, تحقیق در مورد گوگرد,, تحقیق درباره گوگرد,, تحقیق راجع به گوگرد,, تحقیق آماده گوگرد,, پاورپوینت در مورد گوگرد,, متالورژی , درس , مهندسی مواد, مقاله ,ریخته گری

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر