دانلود پروپوزال رشته مديريت رسانه
درج شده در دسته بندی و برچسب عمومی » پروپوزال
بیان مسأله
دانشآفرینی یا مدیریت دانش مشتمل بر طیفی از استراتژیها و الگوهای اجرایی است که در یک سازمان بمنظور شناسایی، خلق، ارائه ، متمایز ساختن و قادر ساختن پذیرش بینشها و تجربیات مورد استفاده قرار میگیرد. چنین بینشها و تجربیاتی دانش را شکل میدهد که میتواند هم در اشخاص و یا در سازمانها به عنوان رویهها و یا الگوهای اجرایی قرار داشته باشد .
بیشتر تحلیلگران تجاری عقیده دارند که نوآوری کلید اصلی رشد و بقای سازمانهاست. علاقه سازمانها به ایجاد دانش درونسازمانی تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. یکی از دلایل این امر آن است که در بازار رقابتی امروز دانش سریعتر مستهلک میشود و زمان بهرهبرداری از دانش سازمانی به شدت کاهش مییابد. خلق دانش یکی از مراحل مهم مدیریت دانش است که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با خلاقیت دارد. عمل خلق دانش تنها شامل پردازش اطلاعات و داده نیست، بلکه خلق دانش جدید و خلاقیت متضمن کاربرد هوش، دانش ضمنی و اطلاعات و در واقع تعامل بین رفتار و عمل میباشد. (سهرابی، 1389)
رفتار سازمانی سازمانها میتواند از طریق فرآیند ایجاد و بهبود و حفظ دانش به تصویر کشیده شود. لذا در میان طرق مختلف موجود، دانشآفرینی اغلب در فضای تکنولوژیک و یا خلق و ایجاد محصول به عنوان یک مساله کلیدی درنظر گرفته میشود. (Nonaka et al., 1999)
سازمانها با داشتن بهترین دانش به مزیت رقابتی نمیرسند مگر اینکه این دانش بکار گرفته شود. بمنظور استفاده کامل از دانش باید آن را بطور کامل در فعالیتهای سازمان بکار برد و این امر نیازمند همه فرآیندهای دیگر دانش است(سهرابی، 1389). سازمانهای رسانهای نیز با توجه به وجود متغیرهای فراوان پیش رو میبایست استراتژی مشخصی را در خصوص فرآیند دانشآفرینی خود اتخاذ نمایند. با توجه به اهمیت نقش منابع انسانی در سازمانهای رسانهای تاکید بر استفاده از استراتژی متکی بر نیروی انسانی و ایجاد ساختارهای مرتبط جهت دانشآفرینی لازم و مرتبط با سازمانهای رسانهای است که میتواند رقابتپذیری، انعطافپذیری و آمادگی هر چه بیشتر این سازمانها را در مقابله با رخدادهای جهان بیرون به همراه داشته باشد. از جنبه معرفت شناسی تنها انسانها هستند که میتوانند دانش تولید نمایند. از جمله نتایج این دانشآفرینی را میتوان کوتاه شدن فرآیندهای سازمانی و چابکی آن، کاهش هزینههای زاید و ارائه خروجیهای سازمانهای رسانهای با کیفیت مطلوب را متصور شد.
یکی از مدلهای پیشنهادی جهت بکارگیری در سازمانها، مدل نوناکا میباشد که بررسی آن در این مطالعه موردنظر است….
دانشآفرینی یا مدیریت دانش مشتمل بر طیفی از استراتژیها و الگوهای اجرایی است که در یک سازمان بمنظور شناسایی، خلق، ارائه ، متمایز ساختن و قادر ساختن پذیرش بینشها و تجربیات مورد استفاده قرار میگیرد. چنین بینشها و تجربیاتی دانش را شکل میدهد که میتواند هم در اشخاص و یا در سازمانها به عنوان رویهها و یا الگوهای اجرایی قرار داشته باشد .
بیشتر تحلیلگران تجاری عقیده دارند که نوآوری کلید اصلی رشد و بقای سازمانهاست. علاقه سازمانها به ایجاد دانش درونسازمانی تا حد قابل توجهی افزایش یافته است. یکی از دلایل این امر آن است که در بازار رقابتی امروز دانش سریعتر مستهلک میشود و زمان بهرهبرداری از دانش سازمانی به شدت کاهش مییابد. خلق دانش یکی از مراحل مهم مدیریت دانش است که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با خلاقیت دارد. عمل خلق دانش تنها شامل پردازش اطلاعات و داده نیست، بلکه خلق دانش جدید و خلاقیت متضمن کاربرد هوش، دانش ضمنی و اطلاعات و در واقع تعامل بین رفتار و عمل میباشد. (سهرابی، 1389)
رفتار سازمانی سازمانها میتواند از طریق فرآیند ایجاد و بهبود و حفظ دانش به تصویر کشیده شود. لذا در میان طرق مختلف موجود، دانشآفرینی اغلب در فضای تکنولوژیک و یا خلق و ایجاد محصول به عنوان یک مساله کلیدی درنظر گرفته میشود. (Nonaka et al., 1999)
سازمانها با داشتن بهترین دانش به مزیت رقابتی نمیرسند مگر اینکه این دانش بکار گرفته شود. بمنظور استفاده کامل از دانش باید آن را بطور کامل در فعالیتهای سازمان بکار برد و این امر نیازمند همه فرآیندهای دیگر دانش است(سهرابی، 1389). سازمانهای رسانهای نیز با توجه به وجود متغیرهای فراوان پیش رو میبایست استراتژی مشخصی را در خصوص فرآیند دانشآفرینی خود اتخاذ نمایند. با توجه به اهمیت نقش منابع انسانی در سازمانهای رسانهای تاکید بر استفاده از استراتژی متکی بر نیروی انسانی و ایجاد ساختارهای مرتبط جهت دانشآفرینی لازم و مرتبط با سازمانهای رسانهای است که میتواند رقابتپذیری، انعطافپذیری و آمادگی هر چه بیشتر این سازمانها را در مقابله با رخدادهای جهان بیرون به همراه داشته باشد. از جنبه معرفت شناسی تنها انسانها هستند که میتوانند دانش تولید نمایند. از جمله نتایج این دانشآفرینی را میتوان کوتاه شدن فرآیندهای سازمانی و چابکی آن، کاهش هزینههای زاید و ارائه خروجیهای سازمانهای رسانهای با کیفیت مطلوب را متصور شد.
یکی از مدلهای پیشنهادی جهت بکارگیری در سازمانها، مدل نوناکا میباشد که بررسی آن در این مطالعه موردنظر است….
جهت دیدن جزئیات بیشتر روی ” پروپوزال رشته مديريت رسانه ” و جهت
پرداخت و دریافت فایل ” کلیک کنید.
دانلود پروپوزال رشته مديريت رسانه , پروپوزال آماده مديريت رسانه , دانلود پروپوزال آماده مديريت رسانه , نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد مديريت رسانه , پاورپوینت پروپوزال مديريت رسانه , پروپوزال مديريت رسانه , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته مد,,,
فایل های مرتبط:
- پاورپوینت درس سوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مؤلفه ها و نظریه های رسانه ها
- پروپوزال رشته مدیریت رسانه
- پروپوزال رشته شبکه مدیریت رسانه
- پاورپوینت درس نهم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- پاورپوینت درس هفتم و هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- پاورپوینت درس اول تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- پاورپوینت مقدمه کتاب تفکر و سواد رسانه ای
- پاورپوینت درس ششم تفکر و سواد رسانه ای کلاس دهم
- پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- پروپوزال رشته مديريت اجرايي گرایش استراتژی
- پاورپوینت درس چهارم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- پاورپوینت درس دوم کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم
- پروپوزال رشته مديريت مالي
- پروپوزال رشته مديريت
- پاورپوینت فصل اول درس دوم کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم
- پروپوزال رشته مديريت استراتژيک
- پروپوزال رشته مديريت دولتي مالي
- پروپوزال رشته مديريت امور شهري
- پروپوزال رشته مديريت دولتی گرايش تحول