پروپوزال رشته شهرسازی

دانلود پروپوزال رشته شهرسازی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال شهرسازی
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته شهرسازی، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
چکیده:
 سکونت گاه های غیررسمی جلوه های کالبدی فقر شهری هستند که به لحاظ شکل گیری و تکامل، روندهای متفاوتی را در مناطق مختلف طی می کنند و همانگونه که تجارب جهانی نیز  حکایت میکند ، توانمند سازی سکونتگاههای غیررسمی فعالیتی است که برنامه های دولتی در سطوح ملی و محلی را طلب میکند و نیازمند فعال نمودن و تشریک مساعی نهاد های مردمی_ محلی است.سیاست تامین مالی خرد از طریق مشارکت مردمی، با ایجاد صندوق های پس انداز و اعطای وام، منابع مالی مردمی را که خرد و کوچک هستند جهت دهی می کند و به عنوان یک گزینه می تواند سرمایه لازم برای زنان بی سرپرست ایجاد کند و با ایجاد فرصت های شغلی برای نیروی کار عظیم موجود در این سکونتگاهها موجب تعمیم عدالت اجتماعی، توانمندی و پویایی مردم در محلات فرو دست می شود.
مطالعه حاضر با هدف بررسی اثرات اعتبارات خرد در توانمند سازی اقتصادی ساکنین محلات غیر رسمی انجام گردید و به روش پیمایشی وبا استفاده از ابزار پرسشنامه و مصاحبه انجام شد. حجم نمونه آماری 385 نفر از زنان محله را شامل می شود. روایی پرسشنامه را هیئت تخصصی تایید می کند و پایایی آن نیز از طریق آماره آلفای کرونباخ برابر با 82/0 تعیین شده که نشان دهنده اعتبار خوب آن است. هم چنین بر اساس نتایج حاصل از تحلیل عاملی از طریق نرم افزار  spss، سه عامل آموزشی –مدیریتی، اجتماعی –روانشناسی و اقتصادی –حمایتی در میزان تغییرات متغیر وابسته ًایجاد صندوق خرده وام تاثیر دارند. نهایتا” می توان گفت که اعتبار خرد در صورتی منجر به توانمند سازی اقتصادی افراد می شود که اولا طبقات گوناگون فقر شناسایی، ثانیا” این اعتبارات برای ایجاد اشتغال باشد. به عبارتی توانمند سازی اقتصادی از طریق اعتبارات خرد فقط از طریق ایجاد اشتغال و برابری فرصت های شغلی امکان پذیر است.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته شهرسازی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته شهرسازی, پروپوزال آماده شهرسازی, دانلود پروپوزال آماده شهرسازی, نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد شهرسازی, پاورپوینت پروپوزال شهرسازی, پروپوزال شهرسازی, رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته شهرسازی, دانلود پروپوزال شهرسازی, پروپ,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر