تحقیق فيمينيسم

دانلود تحقیق فيمينيسم 

درج شده در دسته بندی  و برچسب علوم انسانی » علوم سیاسی

مقدمه
با توجه به گستردگي و تفاوت در جنبش فيمينيسم اينكه فردي خود را فيمينيست بنامد معناي مختلفي، همراه دارد. ولي واقعاً فيمينيسم يعني چه و فيمينيست كيست؟ اين سؤالي است كه بسياري از افراد به دنبال آن هستند.
فيمينيسم جدا از معناي لفظي آن به معناي برابري جنسيتي است و برابري جنسيتي يعني برابري حقوق، مسئوليت ها و فرصت ها براي زنان و مردان و دختران و پسران برابري به اين معنا نيست كه زنان و مردان همانندند بلكه به اين معناست كه حقوق، مسئوليت ها و فرصت هاي زنان و مردان نبايد به اينكه آنان به هنگام تولد نر يا ماده به دنيا آمده اند ربطي داشته باشد.
برابري جنسيتي اشاره مي كند كه گروههاي مختلف زنان و مردان با گرايشها و علاقه منديهاي، نيازها و اولويت هاي متفاوت وجود دارند و همه اين موارد بايد براي زنان و مردان صرف نظر از جنسيتشان به رسميت شناخته شود.
فيمينيسم از عبارت Feminine (به معناي جنس زن)، در مقابل masculine (به معناي جنس نر) گرفته شده است و در اصل به معناي هر گونه تفكري است كه كاركرد آن به نوعي احقاق حقوقي زنان باشد، همانگونه كه از تعريف فوق پيداست گرايش هاي فيمينيستي بسيار متنوع مي باشد …

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

– این فایل با فرمت word ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
– تعداد صفحات : 24
– قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق فيمينيسم ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

فيمينيسم , تحقیق در مورد فيمينيسم , دانلود تحقیق فيمينيسم , دانلود رایگان تحقیق فيمينيسم , پروژه فيمينيسم , مقاله فيمينيسم , تحقیق علوم سیاسی در مورد فيمينيسم , پاورپوینت در مورد فيمينيسم , پایان نامه علوم سیاسی فيمينيسم , تحقیق علوم سیاسی آماده در م,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر