پروپوزال رشته حقوق گرايش جزا و جرم شناسی

دانلود پروپوزال رشته حقوق گرايش جزا و جرم شناسی 

درج شده در دسته بندی  و برچسب عمومی » پروپوزال

پروپوزال رشته حقوق
( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد )
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شدهٔ رشته حقوق ، می‌ باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.

فهرست مطالب :
عنوان پروپوزال
جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور
جدول اطلاعات مربوط به پروپوزال
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقيق
ضروت انجام تحقيق
فرضيه های تحقیق
روش انجام تحقيق
منابع تحقیق
و …

در ادامه  به بخشی از این پروپوزال می‌پردازیم:
بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :
مرگ تقریبا 20 هزار نفر از هموطنان در تصادفات رانندگی در یك‌سال، كشته شدن سالیانه بیش از 5000 موتورسوار در كشور، دو برابر بودن مرگ و میر در اثر حوادث رانندگی در کشور نسبت به میانگین جهانی چنان برای مردم امری طبیعی شده است كه دیگر حتی بدان نه به مثابه یك مسئله، بلکه امری رایج و طبیعی می‌نگریم. گویی پذیرفته ایم این حوادث بخشی اجتناب‌ناپذیر از ماشینی شدن زندگی است.
شتاب‌زدگی و تعجیل راننده، خواب آلودگی راننده، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، حواس پرتی و موارد از این قبیل توجیهاتی است که به کرات به عنوان علل تصادفات و کشته و زخمی شدن افراد ذکر می‌شود.  مخرج مشترک علل مذکور، ارتباط آن با فرد (شخص راننده) و مقصرشناخته شدن او و گرفتن انگشت اتهام به سمت خطا و اشتباهات رانندگی و بالاخص فرهنگ رانندگی اوست. در نگاه اول و ظاهری به نظر می‌رسد که این تبیین ها چندان هم نادرست نیستند چرا که بسیاری از کارشناسان و خبرگان تصادفات بر آنها مهر تأیید می‌زنند. اما با تحلیل و تاملی عمیق می‌توان متوجه شد که علت بنیادی و اصلی سوانح رانندگی و آمار بالای کشته و مجروح شدن افراد چیزی فراتر از خطاهای اجتناب‌ناپذیر و حتی طبیعی انسانی است بنابراین در ذیل به مهمترین عوامل درونی انسان كه منجر به چنین حوادث ناگواری می شود اشاره می نماییم :
1- ریسك پذیری رانندگان: راننده وسیله نقلیه در زمان انجام تخلف ابتدا به طور لحظه ای با در نظر گرفتن منافع حاصل از انجام تخلف، نسبت به انجام این موضوع اقدام می نماید كه فارغ از تبعات انجام تخلف مرتكب رفتاری غیرمعمول در جامعه می شود.
2-خودنمایی: براساس آمارها 31 درصد تلفات حوادث رانندگی در سن جوانی 18 تا 29 سالگی می باشد و به این دلیل است كه اكثر رانندگان جوان برای جلب توجه در سطح جاده و معابر شهری اقدام به رانندگی غیرعادی می نمایند. این قبیل رانندگان اقدام به برخی حركات نمایشی و تخلفات رانندگی می پردازند كه هم خود و هم دیگران را در معرض خطر قرار می دهند.
3- خودبرتربینی و غرور: این قبیل افراد در زمان رانندگی با انجام تخلفات، منافع خود را در زمان رانندگی ترجیح می دهند و منافع سایر شهروندان را به خطر می اندازند و موجبات وقوع حادثه را فراهم می آورند.
4- بی اطلاعی راننده: گاهی رانندگانی وجود دارند كه به علت كمبود اطلاعات و ناآگاهی اقدام به انجام تخلفاتی می نمایند كه خود از عواقب آن بی اطلاع هستند. در این بحث، رسانه ها و جراید و بالا بردن سطح فرهنگ نقش بسزایی دارد.

توضیحات مربوط به این پروپوزال :
– این پروپوزال کاملا استاندارد میباشد و مطابق اصول پروپوزال نویسی نگارش شده است
– مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد.
– مناسب برای دانشجویانی که می‌خواهند با نگارش صحیح پروپوزال نویسی در مقطع کارشناسی ارشد آشنا شوند.
فرمت فایل : Word قابل ویرایش

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویپروپوزال رشته حقوق گرايش جزا و جرم شناسی ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

دانلود پروپوزال رشته حقوق , پروپوزال آماده حقوق , دانلود پروپوزال آماده رشته حقوق , نمونه پروپوزال آماده برای رشته حقوق , پاورپوینت پروپوزال حقوق , پروپوزال حقوق , رایگان , روش تحقیق , پروپوزال پر شده رشته حقوق , دانلود پروپوزال حقوق , پروپوزال تکمیل,,,

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر