تحقیق در مورد نانو مواد

دانلود تحقیق در مورد نانو مواد 

درج شده در دسته بندی  و برچسب فنی و مهندسی » مواد و متالوژی

دانلود تحقیق با موضوع نانو مواد،
در قالب Word و در 21 صفحه قابل ویرایش.

بخشی از متن تحقیق :
طبقه بندی تولید نانو ذرات بر مبنای روش تولید
روش تولید نانو ذرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.دو روش اساسی در تولید نانو ذرات وجود دارد.
تولید نانو ذرات از پایین به بالا
این روش بیشتر با پایه علم فناوری نانو هم خوانی دارد. در این مورد نانو ذرات به صوزت اتم به اتم یا مولکول به مولکول ساخته می شوند. بیشتر تولیدات نانو ذرات به این گروه تعلق دارد.
تولید نانو ذرات از بالا به پایین
این روش بیشتر در فرآیندهای سنتی تولید ذرات به کار می رود.نانو ذرات با خرد کردن تدریجی مواد و تبدیل به ذرات کوچکتر تا رسیدن به اندازه ی نانو به دست می آید.نتیجه ی نهایی با استخراج یک نوع مولکول از مخلوط جامد مولکولی همگن به دست می آید.
Sic کاربید سیلیسیم  
سیلیسیم کاربید (SiC)  بیشترین مصرف را در بین مواد سرامیکی غیر اکسیدی دارد. کاربرد عمده ی این ماده در صنعت ساینده است. علت استفاده از آن در صنعت ساینده سختی بالا (تنها الماس، نیترید بورکیوبیک و کاربیدبور سختی بالاتری از سیلیسیم کاربید دارند.) سیلیسیم کاربید در طبیعت تشکیل نمی شود و بنابراین باید آن را به صورت مصنوعی ساخت. این ماده به دو شکل کریستالی وجود دارد. فرم کیوبیک که به آن فاز B می گویند  (B-SiC) و فرم هگزا گونال که به آن فاز آلفا می گویند (-SiC).  فرم  آلفا در دمای بالاتر تشکیل می شود و فرم B در گستره ی دمایی تشکیل می شود….

جهت دیدن جزئیات بیشتر رویتحقیق در مورد نانو مواد ” و جهت
 
پرداخت و دریافت فایل
کلیک کنید.

 

نانو مواد, دانلود تحقیق نانو مواد, پاورپوینت نانو مواد, تحقیق در مورد نانو مواد, تحقیق درباره نانو مواد, تحقیق راجع به نانو مواد, تحقیق آماده نانو مواد, پاورپوینت در مورد نانو مواد, متالورژی , درس , مهندسی مواد, مقاله

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
فایل های دیگر